« Föregående · 327618 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: STACKARS MALMÖ..
HasseT: Ne men bättre en svikare än en som bara är hälften så bra!
Ibland måste man kunna förlåta..
Ibland måste man kunna förlåta..
Sv: Hemma vs Borta
Joinzzon:
Halstabletten har nog förträngt när Wolle nollade Bofors uppe i Krutdurken för några år sedan.
Halstabletten har nog förträngt när Wolle nollade Bofors uppe i Krutdurken för några år sedan.
Sv: Hemma vs Borta
Bafucin:
Jaja nu ska du inte vara så´n.
I Nobelhallen vinner vi åtminstone ibland, det är värre med Arboga (som vi aldrig har slagit) o Mora som vi har fått storstyck mot de senaste åren.
Jaja nu ska du inte vara så´n.
I Nobelhallen vinner vi åtminstone ibland, det är värre med Arboga (som vi aldrig har slagit) o Mora som vi har fått storstyck mot de senaste åren.
Högardh
E han skadad? Kunde inte se hans namn i laguppställningen.
Försök få hit Österby igen nu när det kärvar sig i MIF.
Kan inte heller förstå att inte togge spelar torped.
Sen är det ju givet att Arlbrandt ska spela med Hall. Skugge kämpar bra men det saknas lite teknik.
Försök få hit Österby igen nu när det kärvar sig i MIF.
Kan inte heller förstå att inte togge spelar torped.
Sen är det ju givet att Arlbrandt ska spela med Hall. Skugge kämpar bra men det saknas lite teknik.
Sv: STACKARS MALMÖ..
sunken: Om vi har tur sänker de Österbys lön rejält oh han väljer bort Malmö för en återkomst i Rögle..
Vi behöver ju en Libero och tror han skulle passat som det!
Vi behöver ju en Libero och tror han skulle passat som det!
Sv: STACKARS MALMÖ..
Yngligen: Säga vad man vill om Percy och hans mystiska affärer men han har trots allt gjort en hel del för hockeysverige. Det behövs färgstarka personer som vi andra kan älska att hata. Påminner om Bert Karlsson på något sätt.
« Föregående · 327618 · Nästa »