Jag vill bara säga Alla till ladan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom igen rögle så går vi upp igen upp ska vi och det kommer vi göra också alla till ladan !!!!!! RBK 4 EVER
Godmorgon Kanon vi är redan 20 st som reggat sig i tipparligan och det över natten. Hmm sover ni inte :-) kom nu i stämning och fyll bilar,bussar,tåg,cycklar och mot hallen mindre än 7 timmar kvar till nedsläpp
.......... in på svenskafans.com och läs "Inför matchen" mot Arboga. Jag och Fransson har tagit oss på att försöka printa ner några rader om vad vi tycker om Rögle inför varje match.
Tackar så mycket AW. Helt jävla underbart. Hoppas det blir ett jävla tryck i hallen imorgon. T.o.m att man sparar på spriten idag för att vara i topp trim imorgon. SES IMORGON!!!!!!!!!!!!!!
Kom igen nu alla Rögle-fans, gå in på belix hemsida och registrera er för tipparligan, så vi får en rolig fajt oss supportrar emellan....även om vi redan vet vem som kommer att vinna hrmm he he
Då är Tipparligan snart fullt fungerande. Troligtvis kommer den färdiga versionen upp ikväll, eller under morgondagen. Länkar till den kommer att finnas på Belix hemsida samt troligen även på Officiella. Hoppas alla är sugna på att tävla nu.
Om det blir några priser vet jag ej i dagsläget, det är upp till Rögle om de vill skänka några priser eller ej.
Junior: Jag tror det är så att Jonstorp kan få låna några lirare av oss om dom behöver spelare och vi inte har några skador. Är det så att vi har 8 backar och alla är friska kanske en lirar lite med Jonstorp för att hålla igång. Likaså kanske vi kan få låna de två nämda lirarna från Frölunda om vi behöver??????????????????? Kan det vara såhär eller?????????????????
Hej på er Rögleälskare jag läste att biljettpriserna är höjda lite,och detta tycker jag är dumt för då blir ju inte hallen fylld mot dom lite sämre lagen.Vi vill ju ha så bra tryck och mycket folk i ladan som möjligt.Titta bara på HIF deras priser är ju bland dom högsta i allsvenskan och därför kommer ju inget folk och tittar när sämre lag kommer dit.heja heja Rögle!!!!!
Det e samma gamla tugg som vanligt. Inget att bry sig om, skulle bli ytterst förvånad om premiärerna skulle bli inställda pga domarstrejk.
I fjol var det cirkus kring betalning av utbildningsbidrag och man talade om nyförvärvslösa premiärer. När allt kom till kritan så fixade det sig och lär göra det i år också.
Hackborn1: Jag tycker att Pelle Svensson har börjat säsongen bra och att alla Nyförvärvar har spelat bra och att Jonas Nordquist är en bra värvning som Rögle gjort.
Det att dommarna är underbetalda kan jag köpa utan problem, då de lägger ned mycket tid och krafter etc.
Varför inte införa prestasjonlöner för dommarna!
Då hade de flesta dommarna från tomteland etc. hållt tyst. De hade fått inbetalningskort istället.
Om de skall ha mer betalt, så måste de i varje fall kunna läsa. Med det menar jag regelboken! Om dommarna hade haft lite känsla og koll på regelboken så hade vi haft en mycket bättre ishockey. Vi hade sluppit å se hakningar ā la Växjö med flera, ryggsäckshockey ā la Mörrum och fasthållningar ā la Boden!
Hela hockeysverige hade jublat utom förbundet förstås.... undrar vad de tänker med?
Läste om Stöppe att han spelar i Italienska ligan för Bolzano för tillfället. Han får ännu inte spela med Frankfurt utan ska bli tysk medborgare först för att inte belasta utlänningskvoten.