Kan man inte lyssna på P4 på internet???? Var inne på www.sr.se Kan inte hitta nåt som betyder att man kan höra sporten live ikväll! =( Nån som kanske kan hjälpa mig! Har ingen radio hemma!
Läs ikväll hur det blir med buss till mörrum på fredag!!! Men det borde lösa sig... hur många är intresserade här på nätet? skicka brev till mig o skriv telefon nummer!
Nej du ... Västerås kommer inte att vara något svårt hinder... men alla spelarna får akta sig för Lulin.... En fet ryss som ofta går in för att skada!!! Vi får skicka larsson eller Pelle på han!
Kvällens match närmar sig, och jag måste medge att jag blir mer nervös hela tiden. Känns som det kan bli tufft i kväll, Västerås har ställt till det för bra lag förr. Men spelar bara grabbarna som dem gjorde mot Mora är det väl inget problem, hoppas jag.
Hoppas att det blir bra tryck på läktarn idag, det ska höras i ladan!
Vill bara ge Elitserien och högsta domarkåren i Sverige en "Eloge" för att Allsvenskan har fått så pass bra domare, samt att man plockat bort den totalt oduglige (B)Lind och istället skickat honom till Elitserien. Läste i veckan att Leksands tränare aldrig skällde på domaren. Detta sagt innan matchen mot Linköping och Ulrik (B)Lind. Efter matchen uttalade sig tränaren och sade, att det var bland det värsta han varit med om i sin långa karriär.
Summa summarum; det negativa i att vi kanske inte går upp i år, uppfylls av det positiva av att vi slipper Herr (B)Lind.
Sköna ord från Melin. Nu hjälps vi alla åt att bära fram Rögle i kväll. "Det är det kul att spela på hemmaplan med publikens stöd i ryggen och varje lag som kommer till Ängelholm ska veta att det här är vår arena och ska dom ha poäng med sig härifrån så ska dom få jobba ordentligt för det. Jag ser fram emot en ny härlig drabbning med en härlig publik."
Vet någon hur RBK räknar sin publik, räknar man som MIF - antalet säsongskort + antalet biljetter sålda matchdagen eller faktiskt hur många som har passerat vändkorsen?
Patrik: Om man betänker hur bra Sveriges landslag är i fotboll så skulle jag nog säga att San Marinos (och då även VIK:s) chans är mycket större än 0%. Gillade dock deras presschefs logiska tänkande.
Dagens roligast kommentar är nog Vestmanlands Läns Tidnings prognoser inför matchen ikväll - procenttalet står för chansen till Västeråsvinst:
0%: De flesta förståsigpåarna anser att de gulsvarta är lika chanslösa mot Rögle BK som San Marino är i Sveriges EM-kvalgrupp i fotboll.
LIte mer optimistisk är Tobias Lilja, som tror på hel 60% sannolikhet för VIK-vinst; "vi ska tråka ut dem där nere, spela riktig grishockey och inte roa någon förutom oss själva".
Kämpa Rögle !!!