1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27193 inlägg · 5186 ämnen
« · 175063 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Vilken vecka
Nån som vill att hallen ska vara full på söndag?

Ja, hela säsongen hitills har varit underbar. Både Mif o LHC sladdar i tabellen och Rögle vinner så gott som varje match.

Fortsättningen blir nog lika underbar, det känns som om denna säsongen blir en av dom trevligaste på länge.

Junior: Japp, allt känns fruktansvärt underbart!!!!!

Bara Malmö och LHC lossar och Rögle vinner så är allt bra!!!!

ses på söndag alla grön-vita

Vilken vecka
Vilken vecka detta har varit. Rögle blev seriesegrare.
Kräken,SSK & Lhc har förlorat 2gånger.
Mif ligger farligt nära "Kvalserie" strecket.
Lhc ligger sist och SSK dalar i tabellen.

Livet Leker!!!

Sv: SERIESEGER
Reinemannen: är det bara som du säger eller du ska ta tag i det med?? hehe....

Reinemannen: Ja, det hade varit fint

Sv: Ajaj
exil-Rogleit: Det är tråkigt att höra, man hade räknat med han i Rögle i framtiden och så händer detta, men det är naturligtvis mest synd om Finnström.
Här finns ingen rättvisa alls här i världen.....

Ajaj
Johan Finnström lägger av. Riktigt trista nyheter. Hade hoppats på att han skulle komma hem ett par säsonger. Måste kännas ganska jäkligt att tvingas lägga av när man bara är 27 år.

Jag tycker vi borde fixa ett riktigt snyggt tifo till på söndag som taggar spelarna så dom får det psykologiska övertaget Melin vill att de ska få!!! alla till ladan på SÖNDAG!!!

Sv: Vinst
Hardmen: Just det ja...!
Rögle i topp både i poäng- och skytteligan!
Lysande!!!
Då får Nordqvist, Starck och Löwgren en morot att jaga på söndag.
två mål var av Stark och Löwgren och två assist och ett mål av Nordqvist ska nog räcka för att det ska va snyggt gönt och vitt i toppen.
Dessutom ska förhoppningsvis Karmhag sluta som poängbästa back.

Fy fan va vi e bra!!!

Kommentar!
Hinkes och Melins kommentar finns ute nu!

Boxplay
Rögle har gjort 10 mål i boxplay, kanske inte låter mycket, man det är mycket,,,nästa lag har gjort 5 mål i Boxplay....

Härligt Rögle!!!!!!

Mygel: Håller med...de är värda ett bra stöd även om det inte gäller något...

SPELARNA ÄR VÄRDA HÄRLIG INRAMNING, DE HAR GJORT EN RIKTIGT BRA SÄSONG HITTILS...

ÄLSKA RÖGLE

ALLA TILL LADAN PÅ SÖNDAG!!!!!!!

Zoid: Både Nordqvist och Starck har chansen att kamma hem poängligan.

Tror inte att det spelar någon roll hur bra norrlagen e nu, SA blir en helt annan serie, tro faktiskt att det bara är Löven och Hammarby som kan hota Rögle.

Som sagt, låt oss njuta av seriesegern och alla Röglefans: ta er ut till ladan på söndag och så firar vi detta.

God jul och gott nytt år alla röglefans!!!!

SERIESEGER
Försök att dra ihop så många som möjligt till matchen på söndag o dra ut till hallen o hylla våra seriesegrare!!!

Raskolnikov:
Nu e de bara för Löwgren och Starck att kamma hem skytteligan åxå!!!

Usch Lagen i norra ser farligt starka ut...
Gäller för RÖGLE att få i gång powerplayspelet tills dess!

Seriesegern är i alla fall vår och vi får väl njuta av den.

GÖTT!!!

RÖGLE
I med- och motgång.....!

Sv: Serieseger
exil-Rogleit: Man kan ju alltid hoppas, det känns som att vi har en rolig vår framför oss och förhoppningsvis många segrar till.

Vinst
Gratulerar till segern i Allsvenskan Södra!!

Bra jobbat!!

Serieseger
Underbart!! Säsongens första serieseger. Återstår bara två...

Sv: Oskarshamn
Skönt med ännu en seger, Rögle verkar vara på väg mot toppformen nu. Om Mora förlorar ikväll är Rögle klara seriesegrare, nåt värt att fira kanske!!!

Sv: Börjar??
MackeRBK: SA börjar den 8 januari och idag stod i HD att Rögle var intresserade av en juniorlandslagsman från Tyringe vid namn Andre Persson.

Börjar??
När börjar SA?? Nåt nyförvärv på gång eller Melin är Nöjd?

Matchen online
Vad jag har märkt så är inte intresset så stort för resa till Oskarshamn. Därför rekomenderar jag för alla Röglefans som stannar hemma att gå in på ikoskarshamn.com för att följa matchen online via vår onlinerapportering. Adressen är ikoskarshamn.com (länktips) och sen klickar du på Online.

Hälsningar
Martin Svenson
Webbis IKO

Lycka till AIA
Måste säga att det är mycket kul att AIA är igång igen. Önskar er lycka till i arbetet och hoppas på den magiska stämning som en gång var.

Har återupptagit mitt intresse för Rögle på senare tid igen, mycket tack vare att klubben verkar andras frisk luft igen. Verkar vara bra ordning i klubben och det skulle vara kul om supporterklubben lyckas med det samma.

Det jag hoppas på är mycket publik, bra stämning och kul hockey. Skulle vi sen gå upp är det en skön bonus...

Kommer komma till hallen så ofta jag kan.

fjortis: Tror inte att intresset e så stort.

Någon som ska till Oskarshamn idag??

Rögle bengan: Där ser man. Hoppas han får bra chans imorgon!

Ebbe: Har varit i kollat j-20 träningen i dag Ebbe lille

Rögle bengan: Var finns den informationen någonstans?

tk: Hall i A-laget mot Oskarshamn!!!!!

Sv: LHC
Go elitseriedag.. hatobjekten Malmö förlora,, Linköping förlora, Frölunda förlora... och Färjestad vann... allting som det ska..

Kanske vi till slut får möta Malmö i kvalserien ändå!

Oskarshamn
Någon mer än oss Åseda "RBKARE" som ska till O-hamn i morn?

Junior: det är samtidigt viktigt att nya lag kommer in i elitserien.

Junior: Det är bra att de har höga pubilsiffror... Men sen så är det juh också Sveriges i särklass näststörsta stad hoho.. angående talanger så är det juh ännu bättre.. borde fler lag göra... Men det var väl mest för att de inte hade råd och köpa spelare som andra lag=)... ja iallafall så håller jag på Färjestad i ES och tycker det vore grymt om de kom förbi och ikapp!

Kommer bli phett när vi ska till Scandinavium och tittar på hockey nästa säsong (kanske)

Nä för fan.
Det är det laget som satsar på egna talanger, unga spelare. Tycker det är kul att det lyckas. + att dom har högpubliksiffra. Tycker sånna lag ska lyckas

Junior: Nej för all del.. men ser heldre att Frölunda förlorar.. deras fans har varit ute och studdsat i rymden i tro om att man haft bästa laget i ES på länge.. dags för dom att sjunka ner en bit igen=)

1. MIF
2. Frölunda
3. LHC

LHC
Är det bara jag som njuter när det går åt helvete för LHC?
1. Malmö
2. LHC
3. SSK

Sv: Till någon i AIA styrelsen
Fransson: ok det ska jag göra
tack!

Sv: äntligen AIA på riktigt igen
nicke: kul att läsa! Det ger ännu fler medlemmar och ger oss bra ryckte!=)

Sv: Till någon i AIA styrelsen
mn båstad: Maila de till antingen "Mygel" eller "Belix"

Läs i dagens HD om nya AIA.

Till någon i AIA styrelsen
Jag var på banken igår och betala medlemsavgiften till AIA, men jag såg att de hade både missat och skrivit in fel uppgifter, så jag undrar vem jag kan maila de korekta uppgifterna till?

fritte rbk: Ja, just nu känns det härligt att vara Röglesupporter, hoppas att det fortsätter så i flera år framåt.

Alla ni som inte är medlemmar i AIA, bli det!!! det handlar ju om Rögle och vi vill alla föra Rögle till toppen igen.

Trevliga Rögle, ja vi e trevliga Rögle.......

äntligen AIA på riktigt igen
Halloj,

Jag och många andra "sittplats-lik" blev mycket glada för initiativet att få ordning på AIA. Starkt jobbat.

Respekt!!!!!!!

Sv: AIA utan reklam!
swen: Det mesta känns rätt OK just nu vad gäller håkky också.

:elmaco:

El Maco: Hedrande att bli omnämnd i en frågesport, fastän Smokey och Tyringe-Norberg gjorde jobbet. Som här, Patrik jobbar med hemsidan, jag får äran bara för att jag delat med mig av serverutrymmet. Känns rätt OK...

swen: Jaså äre häruär nuförtiden. Du diskuterades på Timråsidan tidigare i dag.

Ebbe: Patrik tipsade att man kan ställa in Internet Explorer, för att kunna logga in från AIA-sidan (läs mer på Hockeysnacks startsida>>Vanliga frågor). Det funkar.
Verktyg>>Internet-alternativ>>Sekretess>>Låg.

Det går att lösa detta på olika sätt. Somliga har ordnat det med att ett nytt fönster öppnas, andra (som Brynäs) öppnar Hockeysnack i ett minifönster. Alltså finns tre alternativ, som att välja mellan KvP och de två andra kvällstidningarna.

Patrik: Kan inte du göra en sida åt hammers med? Man blir vansinig på deras layout! Alla pop up fönster och skit....

Patrik: De funkade för mig. I skolan behöver man dock öppna HS i ett eget fönster för att kunna logga in. Varför? ja de bör gudarna veta..

« · 175063 · »