Vilken vecka detta har varit. Rögle blev seriesegrare. Kräken,SSK & Lhc har förlorat 2gånger. Mif ligger farligt nära "Kvalserie" strecket. Lhc ligger sist och SSK dalar i tabellen.
exil-Rogleit: Det är tråkigt att höra, man hade räknat med han i Rögle i framtiden och så händer detta, men det är naturligtvis mest synd om Finnström. Här finns ingen rättvisa alls här i världen.....
Johan Finnström lägger av. Riktigt trista nyheter. Hade hoppats på att han skulle komma hem ett par säsonger. Måste kännas ganska jäkligt att tvingas lägga av när man bara är 27 år.
Jag tycker vi borde fixa ett riktigt snyggt tifo till på söndag som taggar spelarna så dom får det psykologiska övertaget Melin vill att de ska få!!! alla till ladan på SÖNDAG!!!
Hardmen: Just det ja...! Rögle i topp både i poäng- och skytteligan! Lysande!!! Då får Nordqvist, Starck och Löwgren en morot att jaga på söndag. två mål var av Stark och Löwgren och två assist och ett mål av Nordqvist ska nog räcka för att det ska va snyggt gönt och vitt i toppen. Dessutom ska förhoppningsvis Karmhag sluta som poängbästa back.
Zoid: Både Nordqvist och Starck har chansen att kamma hem poängligan.
Tror inte att det spelar någon roll hur bra norrlagen e nu, SA blir en helt annan serie, tro faktiskt att det bara är Löven och Hammarby som kan hota Rögle.
Som sagt, låt oss njuta av seriesegern och alla Röglefans: ta er ut till ladan på söndag och så firar vi detta.
Vad jag har märkt så är inte intresset så stort för resa till Oskarshamn. Därför rekomenderar jag för alla Röglefans som stannar hemma att gå in på ikoskarshamn.com för att följa matchen online via vår onlinerapportering. Adressen är ikoskarshamn.com (länktips) och sen klickar du på Online.
Måste säga att det är mycket kul att AIA är igång igen. Önskar er lycka till i arbetet och hoppas på den magiska stämning som en gång var.
Har återupptagit mitt intresse för Rögle på senare tid igen, mycket tack vare att klubben verkar andras frisk luft igen. Verkar vara bra ordning i klubben och det skulle vara kul om supporterklubben lyckas med det samma.
Det jag hoppas på är mycket publik, bra stämning och kul hockey. Skulle vi sen gå upp är det en skön bonus...
Junior: Det är bra att de har höga pubilsiffror... Men sen så är det juh också Sveriges i särklass näststörsta stad hoho.. angående talanger så är det juh ännu bättre.. borde fler lag göra... Men det var väl mest för att de inte hade råd och köpa spelare som andra lag=)... ja iallafall så håller jag på Färjestad i ES och tycker det vore grymt om de kom förbi och ikapp!
Kommer bli phett när vi ska till Scandinavium och tittar på hockey nästa säsong (kanske)
Nä för fan. Det är det laget som satsar på egna talanger, unga spelare. Tycker det är kul att det lyckas. + att dom har högpubliksiffra. Tycker sånna lag ska lyckas
Junior: Nej för all del.. men ser heldre att Frölunda förlorar.. deras fans har varit ute och studdsat i rymden i tro om att man haft bästa laget i ES på länge.. dags för dom att sjunka ner en bit igen=)
Jag var på banken igår och betala medlemsavgiften till AIA, men jag såg att de hade både missat och skrivit in fel uppgifter, så jag undrar vem jag kan maila de korekta uppgifterna till?
El Maco: Hedrande att bli omnämnd i en frågesport, fastän Smokey och Tyringe-Norberg gjorde jobbet. Som här, Patrik jobbar med hemsidan, jag får äran bara för att jag delat med mig av serverutrymmet. Känns rätt OK...
Ebbe: Patrik tipsade att man kan ställa in Internet Explorer, för att kunna logga in från AIA-sidan (läs mer på Hockeysnacks startsida>>Vanliga frågor). Det funkar. Verktyg>>Internet-alternativ>>Sekretess>>Låg.
Det går att lösa detta på olika sätt. Somliga har ordnat det med att ett nytt fönster öppnas, andra (som Brynäs) öppnar Hockeysnack i ett minifönster. Alltså finns tre alternativ, som att välja mellan KvP och de två andra kvällstidningarna.