Hej... Jodå, visst är där ett referat! (Det är bara att skicka på länken till vänster på förstasidan) Iofs är det inte jag som varit där eller skrivit något, men det har Jonas fixat! MVH / Webbis i gnällbältet
Swehockeys server krånglar (som vanligt) ikväll. Jag kan inte ansluta mig till den och uppdatera sidan, därför dröjer matchkommentarerna från Tranås... Hoppas att den börjar fungera inom kort!
...att Pälsjägarna sattes på plats. Kul att Stöppe fick spela en avgörande roll mot sina gamla kompisar. Nu slår vi Örebro med 2-siffrigt på söndag och resan mot superallsvenskan har börjat. Kan inte bärga mig till memmaslakten av patetiska Hammers... Det är mycket nu!
fattar inte varför dom inte plockar hem han ...han var fan en av dom bästa som spelade i rögle under sin tid . var inte han rätt grym på o teka med ??? jag håller med dig det måste juh vara roligare o spela i ett lag som man blir uppskattad i istället för att vara bänkvarmare.
"Introt är trimmat in i minsta detalj.", berättar ansvariga på denna sajts nyhetsavdelning. Det är alltså meningen att det ska vara så att de där gasoltuberna tänder båda ibland, höger ibland och vänster ibland! Jag har (helt ärligt) trott att det berodde på osäker funktion i gasoltändningen. Varje match har det i mina ögon sett lika tveksamt ut när bara den ena lågan tänds titt som tätt. Associationerna har gått till historierna om folk som slagit vad om ett finger att de kan tända en billig cigarettändare tio gånger i rad. De har fått erfara att det är svårt att peta sig i näsan med knogarna.
MVH Åstrollet (som självklart hoppas på en blixtsnabb återgång till The Good, the Bad, the Ugly. Gärna ackompanjerat av två gaslågor.)
Var inne och kikade i Modos forum där ju Ängelholmaren Jim Brithén sköter tränarsysslan med den äran. Vad jag inte visste var att Jim enligt en länk på i detta forum är densamma som ……..mannen. Kolla själv får Ni se.
Hoppas Rögle visar samma glöd och vilja ikväll som i Leksandsmatchen. Då blir det tre nya fina bortapoäng.