1150x200-s5b1ZRNY.jpeg

Rögle BK

SHL · 27194 inlägg · 5186 ämnen
« · 188825 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Jakob Johansson
Han har inte varit så bra i allsvenskan, men Jacke har nog inte haft så stor spelglädje i allsvenskan eftersom han är så bra, har då let till att det gått lite si och sådär. Men nu när det börjar hårdna tänder han till och vinner matcherna själv (nästan)...:)

En härlig påg den där Jacke!!!

YES!
Fan vad härligt att crossa AIK,, Fint jobbat alla som har åkt upp och hejat fram ett blivande ES lag.=)

HÄRLIGT
HÄRLIGT PÅGAR! Det är så jä--a gött. Ha en god resa hem!

Sv: Vi ska vinna
Lyfter på hatten för grabbarna !

Jacke, Lindén och Starck måste varit heta som kaminer i kungliga huvudstaden.Gó resa hem pågar !

1:a femman gjorde alla fyra målen, starkt jobbat. Fan vad gött att Wolle fick hålla nollan...

4-0!! jaaaaaa!!! härligtttt!!.... fyfaaaan vad man ska stötta mot mora... sen lär man åka upp till oskarhamn också...

Mailman's tråd
Jaaaa!!! Fy fan vad gött!!!

Hagge: YES!
0 - 4
I tom kasse!

Det blev som väntat en seger igen

4-0 nu!

assist johansson =)

Persson ut

Klockan har aldrig varit så här långsam

Hagge: Byström står upp

BYSTRÖM ÄR HET!!!!
56.31 2 min AIK 13. JÄMTIN, Andreas ROUGH
56.31 2 min Rögle 4. BYSTRÖM, Andreas ROUGH
56.31 2 min AIK 13. JÄMTIN, Andreas ROUGH
56.31 2 min Rögle 4. BYSTRÖM, Andreas ROUGH

Odium: Cirka 100 skrikande lyckliga fans

Killer Bob: jadu, han är het idag, två utvisningar idag också.

Zoid:
Hoppas att WENNSTRÖM får hålla nollan!

Vinst hemma och poäng borta brukar räcka ganska långt.

Killer Bob:
Fy fan va gott!
Precis vad RÖGLE behöver. En bra start på SA. BJörklöven verkar vara en av de bästa laget i SA så det var nog inte så illa att ta poäng mot dem.

YES!!!

Hagge: ahhh, det är ju bara fööör gott!... var där många på plats?... hur många fler än de 60 som åkte buss upp?

F-n! Nu är Jacke utvisad oxå!!

chipsalgen: det blir nog svårt för HIF för löven leder med 3-1 nu...

Odium: Pratade med en kompis som är på Hovet och vi överröstar Aik enkelt.

Kul att det lossnar en sådan här kväll för Jacke. Två mål och ett ass är inget man skojar bort !

Ljunggren: jo, det är är nog mycket möjligt... vi får hoppas såh... det är ju nästan tradition att det går skit när rögle är med i TV... haha glömmer inte när Rögle fick storstryk av timrå...

Om Hammarby kniper en pinne av Löven och övriga resultat håller i sig så e det serieledning!
Eller har jag räknat fel?

Hagge: jasså... vaddå för rapporter?

Odium: Klart media är på plats! de gör säkert något gigantiskt reportage om "Myrans" återkomst till AIK......

hoppas svt eller tv4 är på plats, vill fan se allt detta underbara!!!

Jacke showar på Hovet ;)

3-0!!!!!! Johansson! faaaaaaan vad gött!!!... det är helt sjukt!!!

3-0!
Hade på känn att de skulle göra mål på utvisningen

0-3 lysande Jacke !!

och där satt 3-0!

2-0 härligt Karma!!!!!

Vi ska vinna
Enligt rapporter från Hovet har vi vunnit på läktarn.

Sv: aia-rbk
aik- rbk till och med =)

aia-rbk
1 - 0 till rbk nu!

Sv: Inför mordondagen!
... faaan... en till jävla utvisning... hmm kämpa rögle... ni måste vinna denna matchen!... Bofors leder över Skellefteå med 2-0... oväntat... oskarshamn -mora 3-0, löven - hammarby 2-1

Nu är det igång. Kom igen nu då för jävelen....

PatrikJ: Rögles gamla hall brann ner sommaren 1982. Säsongen 82/83 spelade Rögle på Olympiarinken i Helsingborg. Den nuvarande invigdes 4/9-83 med match mot Frölunda. Där den gamla hallen en gång låg ligger numera kyrkan, precis uppför backen.

Eftersom den nuvarande räknas som en återuppbyggnad gäller byggåret 1963 fortfarande i statistiken.

Sv: Läget i bussen
Marrtin: Jäklar vad jag längtar. Om två timmar beger jag mig hemifrån och går bort till matchen.
Det ska bli så kul att vara mer än en handfull på bortaläktaren och jag har även premiär för min nyinköpta matchtröja...
Nu ska vi "bara" vinna också...

Sv: Läget i bussen
Svenne: Ja, snackade precis med Junior och Fransson..... God stämning, folk drack, Ungefär 12 mil kvar!! Måtte dem vinna...... tummarna släpps inte förrän kl 18.30 ikväll!!!

Läget i bussen
Bussen närmar sig Stockholm, stämningen är väldigt god. I bakgrunden hörde jag hur man övade på nya ramsor.
Det bådar gott inför matchen..

Sv: Skärpning
Killer Bob: Jaa, det hoppas verkligen jag också på... är trött på att se spelare som inte ger 100%...

Skärpning
Måtte vissa etablerade i laget visa var skåpet skall stå ikväll.I onsdags var det många av dessa som inte nådde den standard man kan kräva.

D Quaid: Inte ens platsen är densamma... Där Vegeholmshallen låg, ligger numera S:t Mikaels kyrka..

Härligt man kikar inom innan bussen och vad finner man jo att dom enda morgonpigga läsarna är fyra Röglesupportrar.
Vi ses på bussen.

D Quaid: hum, den gamla ishallen brann väl ner till grunden i början av 80-talet?

« · 188825 · »