Han har inte varit så bra i allsvenskan, men Jacke har nog inte haft så stor spelglädje i allsvenskan eftersom han är så bra, har då let till att det gått lite si och sådär. Men nu när det börjar hårdna tänder han till och vinner matcherna själv (nästan)...:)
BYSTRÖM ÄR HET!!!! 56.31 2 min AIK 13. JÄMTIN, Andreas ROUGH 56.31 2 min Rögle 4. BYSTRÖM, Andreas ROUGH 56.31 2 min AIK 13. JÄMTIN, Andreas ROUGH 56.31 2 min Rögle 4. BYSTRÖM, Andreas ROUGH
Killer Bob: Fy fan va gott! Precis vad RÖGLE behöver. En bra start på SA. BJörklöven verkar vara en av de bästa laget i SA så det var nog inte så illa att ta poäng mot dem.
Ljunggren: jo, det är är nog mycket möjligt... vi får hoppas såh... det är ju nästan tradition att det går skit när rögle är med i TV... haha glömmer inte när Rögle fick storstryk av timrå...
... faaan... en till jävla utvisning... hmm kämpa rögle... ni måste vinna denna matchen!... Bofors leder över Skellefteå med 2-0... oväntat... oskarshamn -mora 3-0, löven - hammarby 2-1
PatrikJ: Rögles gamla hall brann ner sommaren 1982. Säsongen 82/83 spelade Rögle på Olympiarinken i Helsingborg. Den nuvarande invigdes 4/9-83 med match mot Frölunda. Där den gamla hallen en gång låg ligger numera kyrkan, precis uppför backen.
Eftersom den nuvarande räknas som en återuppbyggnad gäller byggåret 1963 fortfarande i statistiken.
Marrtin: Jäklar vad jag längtar. Om två timmar beger jag mig hemifrån och går bort till matchen. Det ska bli så kul att vara mer än en handfull på bortaläktaren och jag har även premiär för min nyinköpta matchtröja... Nu ska vi "bara" vinna också...
Svenne: Ja, snackade precis med Junior och Fransson..... God stämning, folk drack, Ungefär 12 mil kvar!! Måtte dem vinna...... tummarna släpps inte förrän kl 18.30 ikväll!!!
En härlig påg den där Jacke!!!