HBG-ACAB: Jaaa, de måste kämpa för att få behålla honom... gött att AIK spöa skellefteå, skellefteå är inte så starka hemma som man kan tro... det går ju inget vidare för löven direkt... hoppas nu mora spöar hammarby...
allvarligt talat Roger Hansson börjar se sliten ut, inte dags för gubben o sluta lira hockey snart?!.... Härlig seger idag! men fasen lite mer folk kunde väl tagit sig dit!..
QP: Det är bara ett rykte som jag fick höra igår, och jag vet inget mer än det som jag skrivit tidigare, det är bara till att vänta och se hur mycket av detta som stämmer när den dagen då det offentligt med en ny tränare.
mn båstad: Det var ju en lätt"gåta"!!! "Osten" är det i så fall, Lules gamla tränare! Fler rykten? Jim var ju oxå ute i 4 säsonger, du har inte missuppfattat de där med "senaste", Sator har väl varit ute (från Canada) 4 säs. Nää, Lundmark tar över med Budda som 2:e man. Nu tar vi IKO!!!
Killer Bob: Ja nu glömmer vi allt som skrivits dom senaste dagarna och ger spelarna ett otroligt starkt stöd så att dom får rysningar i kroppen matchen igenom. Vi måste försöka hänga på tåget till kvalserien nu och inte ge upp!
Både ståplats och sittplats, nu ger vi Rögle ännu en seger...
mn båstad: Själklart ingår inte Melin i den kategorin, men innan honom har det inte varit mycket att hänga i julstången precis. Melin har gjort ett j''''igt bra jobb. synd att han drar till pajasarna.
Trogen: Hade jag fått reda på vem det är som är på tapeten, så hade jag nog hållit tyst om det, och inte gått ut med det här.
Tänk på att det bara är ett ryckte, och hur vida det stämmer lär vi få reda på förr eller senare.
Du menar väll innan den sista tiden ang. tränarna, för Melin har ju som sagt varit kanon. Jag är inte orolig över att vi ska få någon dålig tränare, jag är säker på att ledningen kommer fixa ett meriterat namn.
Man ser ju bara i år hur mycket ledningen har lyckats med, jag menar träningshall, spelare och all publik. Så själv tror jag att ekonomin kommer gå ännu mer framåt nästa säsong, med tanke på att dem kommer göra ett kanon år i år.
Mycket publik, och uppvaktning i media, sånt drar sponsorer till sig!
Trogen: Tyvärr var det allt som jag fick reda på, jag gjorde allt för att få fram ett namn men han jag snacka med var mycket försiktig med att lämna ut information om detta, vilket man kan förstå.
Glöm Bendelin, Lundh, Lückner och allt vad dem heter här i Sverige, Rögles kommande tränare finns att hämta utomlands! Det är en mycket skicklig ledare som tillbringat de fyra senaste sässongerna utomlands, Allt enligt en sponsor som gått in med ett stöd på 800 000:- till Rögle för att få hit denna person.
Hoppas klacken bjuder på samma fantasiska stämning på läktaren som sist och inte låter sig påverkas av negativa skriverier i diverse skittidningar (läs Aftonbladet) beträffande Melins vara eller icke vara.Det är spelarana som utför jobbet och det är dom vi alla ska stötta.
Hardmen: Vad spelarna tycker har vi inte en aning om, får väl hoppas att dom har det iaf, tycker han ska dra nu iaf, i morgon blir det knappast 4000...
D Quaid: Håller med du, låt grabbarna o herrMelin sköta det som dom är så bra på o låt oss njuta av det, så får vi se hur långt vi går. Hinke vet defenivt vad han pratar om så vi behöver inte vara oroliga och RM har för mycket yrkesstolthet för att sälja sig själv och grabbarna på det sätt några befarar.
Jag kan bara säga en sak. Det är spelarna som gör det, inte Melin. Jag tror inte att spelarna bryr sig om Melin säger ungefär 'gör inte ert bästa nu'. Då tror jag bara de blir ännu mer laddade. Men visst är det inte bra om han cotchar mot Linköping. men som sagt. Det är spelarna som gör jobbet, förutsatt att Melin inte sätter på sig skillorna då :-)
nollan2: Skulle tro att du får rätt. Jag köpte biljett igår. På Statoil i Höganäs. Jag hade tur, eftersom de hade fått en andra omgång biljetter, den första var helt slut...även ståplats. Det är ovanligt att det tar helt slut så pass långt innan matchdagen.
Nu hoopas jag att alla som kommer skriker sig hesa för att ge RBK en seger och ta ytterligare ett steg mot Kvalserien.
Jag tycker alla ska läsa Arnes krönika på den oficiella sidan. Sedan kan man fundera på om det är lönt att hålla på och flamsa om Melins vara eller inte vara i Rögle framöver. Melins hjärta verkar klappa för den som betalar hans lön. Just nu är det Rögle, så lägg ner!
Belix: Min högst personliga åsikt är att detta är en ovanligt förnuftig artikel för att komma från den tidningen. Det behövs klarare regelverk i Sverige, likt de som finns i NHL. Annars har vi silly season året om inom kort!
Hardmen: Jag tycker faktiskt att Melin kan dra redan nu, snacket om att han skulle vara ett proffs har han bevisat redan nu, att det är han inte. Sen den lilla flirten till Oss som betalar hans lön i HD idag " jag kan tänka mig att komma tillbaka till Rögle om X antal år, för jag trivs bra" Varför stannar han inte nu, om han trivs bra, nä skicka Clownen till dom andra Pajasarna redan nu....
Belix: Jo tuffare regler när det gäller trading är att föreslå, det kan gå hur som helst resten av denna säsong. Tur att Rögle har Lundmark i båset, han hatar att förlora och dessutom har han ett starkt Röglehjärta. Fortsättnig följer i denna intressanta såpa....
Charliejfz: Ni har inlett mycket bättre än vad de s.k. "experterna" har förutspått. Kanske det passar er bra att få gå lite under radarn? Men alla vet ju hur svåra ni är att möta när ni får till er defensiv. Bra jobbat hur som helst.