Jag tycker väldigt synd om spelarna, dom jobbar verkligen helhjärtat. Vi får absolut inte ge upp, det här blir bra till slut. Vi måste låta laget byggas i lugn och ro. Känner spelarna vårt stöd i ryggen så ger dom aldrig upp och rätt vad det är så trillar målen o segrarna in och då avancerar vi uppåt och ingen kan stoppa oss.
Låt oss hoppas att dom vinner mot Halmstad med vårt underbara stöd från läktaren!!
lej: Jo, att det var stolpe ut idag, det är så sant som det är sagt... Och vi var nog många som led, men vi ska fan inte svika Rögle. Vi har tagit oss igenom mycket annat skit, några ynka förluster ska vi klara boys!
Jag kan bara tala för mig själv, men jag kommer att ge mitt helhjärtade stöd på söndag!
HasseT: Nu får du för ända in i greve jävlen ta och lungna dig. Låt moderatorerna sköta modereringen av boken, och tagga ned två snäpp...De sköter nämligen modereringen utmärkt enligt mig!
HasseT: Det finns nog fler än jag och Nic som minns den matchen mot Troja 1999 och vi har vår fulla rätt att diskutera den här i gästboken. En av de mest klassiska matcherna som spelats i nuvarande hallen. Du bestämmer inte vad som vi får diskutera.
lej: Trycket var ok idag men om segrarna uteblir försvinner många av medgångarna! Själv är jag en trogen och kommer att följa RBK hela livet.. Jag älskar Rögle men ni måste vakna innan det är försent.
Ser man på spelarmaterialet så borde vi ligga etta. Men hockey är inte så enkel. Men när kommer nyförvärvet? Det behövs.
lej: Lasse har du tänkt på vad som händer om ett par backar blir långtidsskadade , ska vi då ha Stark och Ahlbrant som backar eller ??? Vi kanske har bra kapacitet i laget men vi har en dålig mix i laget.
Sumo: Nu när jag sett hur dom vakterna är så tycker jag att det är lite fjöntigt! Men att komma 5 minuter innan är jag negativ till, som jag menade förut. jag kan förstå att folk inte ska gå över när det är värsta hola baloa med mycket folk, men nu??? så töntigt.. men ändå bra att dom är lite strängare och kan säga till.. men såhär stränga behöver dom inte vara, dom ska ju kunna skratta också..!
Jag vill tacka klacken och alla röglesupportrar för det fina stöd ni gav laget idag. Men tyvärr har vi inget flyt för närvarande och jag led verkligen med killarna idag.Vad händer när puckarna går stolpe in i stället för stolpe ut, blir det tvåsiffrigt i varje match då? Nu behövs verkligen allt ert stöd och det är bara hårt arbete som gäller. Det är ju så att killarna har kapacitet och vi måste ha tålamod så kommer vinsterna igen, kanske redan på söndag. Än en gång tack lasse
jugga: Det tar tid med att bygga nytt lag o nytt spelsystem, halva laget är ju nytt. Sen kan man undra varför inte Mange E. o Nordan lirar i Rögle. Bägge två ville stanna men Rögle strulla med pengar. Jag har aldig fattat det här med torpeder, halvbackar, helbackar, halvpackad o -snesparkar. Återgå till det gamla o in med SUMO i laget, han tyngd kraft o ett jävla stort Röglehjärta. Kul för Jensa o Måssa har alltid gillat dom. IN MED SUMO....
Hur kan man lyckas att radera ett bra lag på ett år , förra året så tyckte jag att man hade en bra blandning med spelare , ett lag på gång . Men i år så har vi bara en massa små mesiga forvards , inga backar . Vad händer om en eller två stycken backar blir skadade, det vågar jag inte ens tänka på !! .... Ett lag med tre backar hur ser det ut .Sen att man har Lövgren som back det är ju en ren förlust , han som brukar göra så mycket poäng..Jag fattar faan ingenting skit skit skit
Ursäkta moderatorer: Jag säger bara FY FAAAAN! Fy fan asså. Var fan finns Torpedhockeyn? Jag e jävligt besviken och jag vet att fler känner likadant. Det här räcker inte långt, det vill jag lova! En "redi back" räcker inte. Nä, det måste hända något. Så här tamt har jag inte sett Rögle på mååånga år! De skapar absolut ingenting i spel 5-5....sen sätter de inte sina chanser i powerplay. Asså, jag e jävligt besviken.....jävligt besviken................
bon scott: Det tycker inte jag stämmer! Alla lag kan ha svackor, nu har Rögle en svacka! De har visat att de kan spela bättre. Mot Mora, mif och Frölunda m m t.ex!
Ebbe: Kanske spelar lite krångligt och vill för mycket? Powerplay kunde dom verkligen spela EN gång.. det var lysande de powerplayet i hm andra eller första?
Högra sittplats var det enda positiva idag, lät nästan mer än klacken vissa perioder .. hehe... eller ja spelet var stundtals också bra, synd att vi inte får in fler puckar..
Yngligen: Sorry, det hade mer med att om publiken skulle komma att göra! nog om det. Vad tycker ni om dagens match? Jag tyckte att spelet var bra.. dommarn sådär.. och effektiviteteten URUSEL! vi får hoppas att det blir bättre mot Halmstad på söndag! För dit kommer ni väl??? Synd att Kåberg blev utvisad vid slutet annars skulle nog Forsberg gett honom ett smäll på käften för kåbergs jävla flin va så jävla fult... ha det!
Prosten: Det är svårt att ha en uppfattning om honom då han bara har spelat 3 av Rögles 6 matcher på grund av en ljumskskada. Men jag såg honom 4 matcher i Brynäs ifjol så jag vet att han är ett jättebra nyförvärv för Rögle.
Jensa verkar ha mått bra av att vara bänkad. Så här långt håller han ju nollan mot Rögle i Ängelholm. Och Kåberg har ju fått en assist som jag skrev om igår under ett annat ämne.
Det kommer att gå som en dans att jobba natt efter detta.....
Jensa: Ja Matte spelar halvback o det är inte så lyckat anser jag. Jag håller med om att han borde vara en klockren torped. Han är grym på rören, min nya favvo. Forsberg anser jag vara helt anonym, han fick ett ryckte om sig under träningsmatcherna som en riktig krigare med mycket tacklingar o en o annan fajt. Men i serien får han inte ut mycket, visst en o annan tackling men spelmässigt är han Rögles sämsta nyförvärv.
Fredrik: hmm Madison 15 är det.. för högstadiet?? men annars, går inga från högstadiet på Rögle. Och förresten, det här e ingen jävla chatt, vill du chatta så gå till www.funplanet.com och gör det. Här skriver vi Ett genomtänkt (kanske inte alltid blir så när HasseT skriver) meddelande punkt slut. Förstått? Ha det bra
Sumo: Självklart blir de seger...Vi får hoppas på mycket liv i ladan ikväll. en vinnst ligger bra till efter en rad bortaförluster. Ja tror faktiskt ändå att Kåberg kommer att få lämna matchen med ett igenmurat öga *hehe*
Jensa: Har inte sett Carlsson så mycket.. nån annan har säkert det som får svara.. Men foppa e ju kanon tycker jag! bra i både spel och när det blir slagge! ha det!
Såg att Waltin har skolat om "gamle" SSK:aren Matte Carlsson till back(eller spelar han halvback i torpedsystemet?). Hur har det funkat för honom i inledningen? Borde annars vara den klockrena torpeden med tanke på att han är extremt bra på rören.
Likaså är man nyfiken på hur det går för Marcus Forsberg?
Sumo: Eller så kommer man mycket tidigare som alla andra gör hehe.. Hur skulle det sett ut om alla kom 5 minuter innan till en fullsatt match!? Det skulle blivit kaos! Vill man ha en bra plats så tycker jag man kan komma i tid... men men.. det är vad jag tycker! ha det
OE: Vem minns inte den matchen. Har jag inte helt fel ledde Rögle dessutom med 3-0.....men tappade till 3-3. En viss Stefan Nilsson från FBK satte väl avgörande 3-3-pucken...eller är jag ute o cyklar?
Låt oss hoppas att dom vinner mot Halmstad med vårt underbara stöd från läktaren!!
Come on, Rögle.