Gabriel Carlsson eventuellt till RBK. En mycket bra värvning om han ansluter.
Nästa säsong 2025 och 2026
« Föregående · 2883525 Till forumet
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Sjöström har ännu inte presenterats några värvningar men förhoppningsvis i maj.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
En intressant intervju med Rifalk i lokaltidningen. Hoppas han kan visa nästa säsong att han är en av SHL's bästa målvakter.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Horky fortsätter i RBK och även Sjödin. Blir lite förändringar i ledningen förutom Tanges då även Koch väljer nya utmaningar.
Nästa säsong 2025 och 2026
Spelare som lämnar: Ferguson, Kapla, Ashton, Bowlby? Sjödin?
Oklart: Blichenfelt, Horky
Oklart: Blichenfelt, Horky
« Föregående · 2883525