Charliejfz: hade ju varit kul med en E6:an final men efter gårdagens match ser det tyngre ut även om Frölunda spelade sin bästa hockey! Vinner vi inte så hoppas jag ni tar det!
Inlägg: 2691212
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2023-24
Rulltårtan : Ja, vore bäst. Bra för båda lagen. Tar ju två timmar så bra pendling.