3-2 inför tredje.
Inlägg: 2924699
Svarskommentarer
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: "Vi kommer aldrig acceptera att bli tystade av klubben, och hatet mot Mif ska ALLTID få uttryckas i ALLA dess former."
Jag är med Bibic här, uppmaning till våld hör inte hemma på på läktaren. Visst kan man sjunga och skrika hur mycket man ogillar motståndaren men är ogenomtänkt av supporterklubben.
Jag är med Bibic här, uppmaning till våld hör inte hemma på på läktaren. Visst kan man sjunga och skrika hur mycket man ogillar motståndaren men är ogenomtänkt av supporterklubben.
+ 1