« Föregående · 626782 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Vändningen
Bissett19: Ja, det var en av de mer magiska matcherna i isstadion.
Sitter och ryser fortfarande. Det var ju inte mot helt fel lag heller...
Harkins och Werner stora segerorganisatörer.
Harkins måste vara topp 10 passningsspelare i världen. Är ingen slump att han var Power Play-specialist under sin tid i NHL. I såna här matcher är han magisk som bara Brett kan vara.
Werner är Werner och i hårda täta matcher är det sällan goda nyheter för det andra laget. Kliver fram förbannat bra.
Sitter och ryser fortfarande. Det var ju inte mot helt fel lag heller...
Harkins och Werner stora segerorganisatörer.
Harkins måste vara topp 10 passningsspelare i världen. Är ingen slump att han var Power Play-specialist under sin tid i NHL. I såna här matcher är han magisk som bara Brett kan vara.
Werner är Werner och i hårda täta matcher är det sällan goda nyheter för det andra laget. Kliver fram förbannat bra.
Derbydags
På onsdag smäller det. Björklöven-Skellefteå AIK.
Matchen sänds på sportexpressen så alla som har tillgång till den kanalen behöver inte sponsra Björklöven med entrépengar.
Den evigt kontroversiella Brett Harkins har landat och är med i laget igen och förhoppningsvis visar han upp samma derbyspel som i förra sejouren.
Jag tror på 2-5 till de svartgula.
Matchen sänds på sportexpressen så alla som har tillgång till den kanalen behöver inte sponsra Björklöven med entrépengar.
Den evigt kontroversiella Brett Harkins har landat och är med i laget igen och förhoppningsvis visar han upp samma derbyspel som i förra sejouren.
Jag tror på 2-5 till de svartgula.
Sv: Matchtips
Antos: Ja för det är väl ganska sannolikt att tabellen ser ut såhär när serien är färdigspelad. Att överhuvudtaget titta på en tabell efter två omgångar får väl betecknas som ointressant i en så här lång serie. Personligen brukar jag inte engagera mig i tabellen förrän efter 10 omgångar. Först då tycker jag att man kan se tendenserna.
Glöm inte att Malmö saknar fem ordinarie spelare och just nu spelar med en hel kedja bestående av tonåringar.
Glöm inte att Malmö saknar fem ordinarie spelare och just nu spelar med en hel kedja bestående av tonåringar.
Matchtips
Äntligen dags för hemmapremiär-pulsen stiger.
Arboga borde vara en munsbit men får inte underskattas, förstakedjan är väl att se upp med.
Mitt tips : 6-2 (2-0)(1-1)(3-1)
Arboga borde vara en munsbit men får inte underskattas, förstakedjan är väl att se upp med.
Mitt tips : 6-2 (2-0)(1-1)(3-1)
Sv: Daniel Sondell
jens magnusson: Sondell har överraskat positivt på försäsongen i min mening. Man var lite rädd när han värvades eftersom han enligt Lövenfansen gjort en mycket sämre andrasäsong i Löven, och därmed inte utvecklats i den takt man kan hoppas på när det gäller en så pass ung spelare.
Vad jag tycker han utvecklat sedan tiden i Löven är dock hans fysiska spel. Han har ju alltid varit elegant och spelskicklig, men han börjar spela på så pass hög nivå att man inte få ha de brister han haft i det defensiva och fysiska spelet.
Sondell har väldigt stor potential. Stor, Skridskostark, spelskicklig och ung. Vad som fattas för att bli en bra elitserieback är väl "jävlar-anamma inställning" samt att han inte spelar så svårt hela tiden.
Han kommer nog att få några läktarcoacher mot sig i Skellefteå, för några indianare kommer det att bli i år.
Jag räknar ändå med att hans spelstil genererar fler mål framåt än bakåt.
Vad jag tycker han utvecklat sedan tiden i Löven är dock hans fysiska spel. Han har ju alltid varit elegant och spelskicklig, men han börjar spela på så pass hög nivå att man inte få ha de brister han haft i det defensiva och fysiska spelet.
Sondell har väldigt stor potential. Stor, Skridskostark, spelskicklig och ung. Vad som fattas för att bli en bra elitserieback är väl "jävlar-anamma inställning" samt att han inte spelar så svårt hela tiden.
Han kommer nog att få några läktarcoacher mot sig i Skellefteå, för några indianare kommer det att bli i år.
Jag räknar ändå med att hans spelstil genererar fler mål framåt än bakåt.
Sv: Premiäromgång med mersmak!!
skellefteå_elit: Bekräftar ryktena.
Inte varje dag man får se ett äkta "Mike Legg-mål". Otroligt vackert.
Inte varje dag man får se ett äkta "Mike Legg-mål". Otroligt vackert.
Sv: Premiäromgång med mersmak!!
skellefteå_elit:
Borde bara bli en transportsträcka tillsammans med MIF till ks !!
Borde bara bli en transportsträcka tillsammans med MIF till ks !!
Premiäromgång med mersmak!!
96,7 % Hadelöv ... Falken har redan producerat årets snyggaste mål enligt rykten - Känns tryggt som vanligt!
LYCKA TILL!!!
LYCKA TILL I ALLSVENSKAN I ÅR FÅR NI ALLT TA OCH GÅ UPP I ELITSERIEN OCH TA BRYNÄS PLATS
HÄLSNINGAR FRÅN DALARNA!!!
HÅLLER TUMMARNA FÖR ER!!!
HÄLSNINGAR FRÅN DALARNA!!!
HÅLLER TUMMARNA FÖR ER!!!
« Föregående · 626782 · Nästa »
Tummen upp för NP-Sthlm och övriga ditresta SAIK-fans, ni gjorde bra reklam!