« Föregående · 749163 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Långben:
Kort svar: Nej!
Ingen i er 6-millars-kedja får överbetyg! Kan nog betydligt bättre, DOM OCKSÅ ska tilläggas!
Halvtaskig match, hafsigt spel! Men nyttigt för oss, tror grabbarna ser att de kan spela jämnt med riktigt bra lag (trots allt så är ni det!) om de bara slutar uppträda som juniorer framför egen kasse!
Lycka till!
4ever
Kort svar: Nej!
Ingen i er 6-millars-kedja får överbetyg! Kan nog betydligt bättre, DOM OCKSÅ ska tilläggas!
Halvtaskig match, hafsigt spel! Men nyttigt för oss, tror grabbarna ser att de kan spela jämnt med riktigt bra lag (trots allt så är ni det!) om de bara slutar uppträda som juniorer framför egen kasse!
Lycka till!
4ever
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
nej självklart, kungsbacka:
det är bara acceptabelt när ens egna lag buar åt någon med fel matchtröja - aldrig när motståndarlaget gör detsamma.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
kungsbacka: *OCH SEN SKA DOM SAIKFANS SOM BUADE UT JONTE HA BASSNING *
Det är väl inte mycket att hänga upp sig utan sånt som händer lite då och då, det har ju faktiskt till och med hänt i Timrå
Det är väl inte mycket att hänga upp sig utan sånt som händer lite då och då, det har ju faktiskt till och med hänt i Timrå
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Dream Team: DET ÄR MIN ÅSIKT SKA DU HA KLART FÖR DIG! eller du kanske gillar det som fotbollshuliganerna gör?Nej bort med alla såna dumheter.Det är inte bara fadäsen igår jag menar lägg till det som hände i somras så kanske du håller med mig om inte ja det är väl din ensak.och jag respekterar dig för det.Jag ser en risk i att om fansen börjar hålla på så här så ser det snart ut som på fotbollsmatcherna snart och det vill vi ju inte.för vi vill väl kunna gå o se en hockeymatch utan att riskera att bli misshandlad för att man håller på fel lag.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Fattar inte vad Hedström har gjort för fel, skärp er Saikare innan ni gör er till åtlöjen inom hockeysverige.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
kungsbacka: Det är nästan så jag tror att du skojar när du säger sådär. Gör du det? Det är väl alldeles uppenbart vilka känslor som Jonathan Hedström har orsakat hos en rätt så betydande del av hockeysupportrarna i Skellefteå. Det som skiljer dessa åt är väl hur långt de väljer att framföra sin kritik. Att Jonte buas ut i sin "återkomst" i Skellefteå Isstadion, i vad som för de flesta hemmasupportrar är fel lag, är ju självklart.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Dream Team: Det är klart att det ska vara bildbevis annars räknas det inte. OCH SEN SKA DOM SAIKFANS SOM BUADE UT JONTE HA BASSNING DET ÄR JÄVLIGT DÅLIG STIL.det är väl bättre att önska han lycka till det är hans eget val och man ska följa sitt hjärta det bara o köpa det.Visst besviken har man rätt att vara.det blev jag ifjol ochså när vi tappade 3 landslagsspelare till nhl men det var bara att önska dom lycka till.om fansen uppträder så här så lär han aldrig spela i saik mer.
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Swordster: Han kommer aldrig att hålla sitt löfte.mycket snack liten verkstad tror jag...
Sv: AIK v/s TIMRÅ IK
Nää grabbar, nu åker vi till ladan och sällar oss till välkomstkommittén!! ;)
SAIK ALWAYS AND
SAIK ALWAYS AND
Sv: Jason King
arnio:
Hur kan man vara säker på att vi kommer före Skellefteå??
MoDo och DIF kan också göra en bra säsong....
Hur kan man vara säker på att vi kommer före Skellefteå??
MoDo och DIF kan också göra en bra säsong....
Sv: Jason King
arnio:
Något norrlandsfönster behöver väl man ändå inte anstränga sig för att hålla öppet. Trillar två sörlag ur iår igen, ska du se att man börjar på att tala om kvotering av göta/svealandslag i ES.
Sv: Jason King
Åkerman: konstigt att man väljer att ta in en till nordamrikan när man redan har två i laget, eller är det tänkt att hadelöv ska hålla i första spanden?
antar att den värvningen gjordes med pengarna som hedström annars skulle fått
antar att den värvningen gjordes med pengarna som hedström annars skulle fått
Sv: Jason King
claesw: Varför skulle jag inte bli glad? Alltid kul med profiler i Elitserien och Skellefteå kommer vi )Brynäs) ju före ändå. Jag hoppas att Saik kommer före i alla fall Modo och Djurgården och därmed slipper kvalserien.
Håll norrlandsfönstret öppet.
Håll norrlandsfönstret öppet.
Sv: Jason King
Åkerman: Wow han kan bli succe otroligt häftigt om denna värvning går i lås. Årets nyförvärv skulle jag säga.
Jason King
Norran berättar på onsdagen om en trolig värvning av Jason King från Vancouver Canucks organisation.
Bara att hålla tummarna.
Bara att hålla tummarna.
Sv: Försäsongen
Åkerman: skulle vara kul att bli moderator på ert forum, risken är dock att mitt tips spricker när det blir 0-7.........
Sv: Försäsongen
Magnus:
Ja du, Glennert, den mannen.... vad säger man... lämpar sig inte för tryck här inne kanske!
Klart det ska vara 14 lag i ES, men det skulle tyvärr behövas något liknande scenario innan alla träbockar vaknar!
SAIK
Ja du, Glennert, den mannen.... vad säger man... lämpar sig inte för tryck här inne kanske!
Klart det ska vara 14 lag i ES, men det skulle tyvärr behövas något liknande scenario innan alla träbockar vaknar!
SAIK
Sv: Försäsongen
4EVER: DIF klarar sig alltid, oavsett om de sätter ett Allsvenskt lag på isen slåss de om slutspelsplats.
Men skulle de få kvala och inte klara det, ja då har vi 14 lag snabbare än Glennert hinner säga "vi vill ha 70-omgångar i ES"...
Men skulle de få kvala och inte klara det, ja då har vi 14 lag snabbare än Glennert hinner säga "vi vill ha 70-omgångar i ES"...
Sv: Försäsongen
Knegare:
Precis, så kommer det att bli också!!
Brynäs och Djurgår´n till kval, BIF klarar sig kvar men DIF åker ner och platsen tas av Leksand!
Inget stockholmslag i ES nästa år. Garanterar att det går inte mer än en vecka innan styrelsen i sv. hockeyförbundet och hockeyligan har klubbat igenom 14 lag i ES!
Tror någon mer än jag på scenariot? Förutom alla djurgårdare då, menar jag... ;)
SAIK
Precis, så kommer det att bli också!!
Brynäs och Djurgår´n till kval, BIF klarar sig kvar men DIF åker ner och platsen tas av Leksand!
Inget stockholmslag i ES nästa år. Garanterar att det går inte mer än en vecka innan styrelsen i sv. hockeyförbundet och hockeyligan har klubbat igenom 14 lag i ES!
Tror någon mer än jag på scenariot? Förutom alla djurgårdare då, menar jag... ;)
SAIK
Sv: Försäsongen
Leroy: Det är inte Modo vi ska ha efter oss i tabellen...utan förhoppningsvis Brynäs,Mora å Djurgårn...
Sv: Försäsongen
mattias - 74: Det förklarara ju varför du tycker Leksand e så grymma o håller på dom... :)
Sv: Försäsongen
Patrik24: Åkerman har ju haft det tungt ett tag rent personligt efter den uppmärksammade incidenten.
Hoppas att han har lagt det bakom sig nu och att folk kan försöka att förlåta, eller i alla fall acceptera det som har hänt.
Hoppas att han har lagt det bakom sig nu och att folk kan försöka att förlåta, eller i alla fall acceptera det som har hänt.
Sv: Försäsongen
Åkerman verkar riktigt bra.. Kul att ni är tillbaka i hockeyns fin rum igen.. Vi ses i arenan lycka till
Försäsongen
Skellefteå verkar hyfsa till försäsongen.
Förlust borta mot Luleå med 2-3 och kryss mot Servette (3-3) har följts upp av tre raka segrar:
1-0 mot Leksand i Kiruna, 4-3 hemma mot Modo och nu senast en ganska meriterande 5-4 seger mot Tjeckiska mästarna Sparta Prag. Kul att vi börjar vara på gång.
Förlust borta mot Luleå med 2-3 och kryss mot Servette (3-3) har följts upp av tre raka segrar:
1-0 mot Leksand i Kiruna, 4-3 hemma mot Modo och nu senast en ganska meriterande 5-4 seger mot Tjeckiska mästarna Sparta Prag. Kul att vi börjar vara på gång.
« Föregående · 749163 · Nästa »
Om inte Jonte klarar av busvisslingar och burop så tycker jag han ska lägga skridskorna på hyllan! Här hemma så får han leva med det, åtminstone ett tag!
Hoppas du förstår det, om inte, så tycker jag nästan mer synd om dig än om Jonte!
Sen som upplysning så tror jag nog att han mer eller mindra gjort klart att han inte ska spela mer i SAIK! Eller vad tycker du att ett 3+1-kontrakt med TIK ger för signaler!?
Missförstå mig inte! Jonte har gjort klart med TIK, bara att önska han och er lycka till i vinter! MEN BUROPEN FÅR HAN F..N LEVA MED!
4ever