« Föregående · 842642 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Bryt ihop å....
Nu känner man igen Hadelöv från sin tid i Malmö.Han kan göra idioträddningar varvat med uselt målvaktsspel.
Sv: Bryt ihop å....
Ambroo:
Hehe, varför först nästa säsong?
Vi kan väl först hoppas på att ditt favvo-lag framför alla andra (;)) tvålar dit dom imorrn och på freda´!
Hehe, varför först nästa säsong?
Vi kan väl först hoppas på att ditt favvo-lag framför alla andra (;)) tvålar dit dom imorrn och på freda´!
Sv: Bryt ihop å....
Dino: Apropå vadå? Att vi ligger där vi är för närvarande...bara för att vi åkt på stortorsk 2 matcher i rad innebär ju inte att det blir torsk i 3:e å 4:e i rad oxå...även om det inte tyder på motsatsen för närvarnde...meen större under har ju skett...faktiskt...å kanske kanske ditt lag blir plötsligt mänskliga i de 2 sista matcherna å vi får...mot förmodan då...3 pinnar till å ni 0:ar...hur blir tabellen då?
Sv: Bryt ihop å....
Knegare: Hadelövs var ju tom värre än Salos tavla. Hajade knappt vad som hände när man såg folket bakom mål jubla... sicken tabbe.
Sv: Bryt ihop å....
Alisandali: Som jag skrev nyss...vaf*n säger man? Känns helt o-s-a-n-n-o-l-i-k-t...som då Hadelöv...han har ju faktiskt ett tag i serien spelat hur jävla bra som hellst...å helt plötsligt är han helt under isen...för så dålig som han var nu har han aldrig varit sen han kom till oss.
Å resten av laget...känns som dom är i en djup formdal för vi kan ju inte haft röta HELA säsongen,eller? Werner har ju inte varit speciellt bra de senaste matcherna...utom mot Modo då...men igår var det likadant som tidigare.
Men vi har ju varit i denna situation mååånga gånger tidigare å förra säsongen slutade det rätt så bra så varför inte denna oxå...iåförsej så måste dom få igång spelet igen då det med all sannolikhet blir kvalserie...men det är ju inte bara vi som isåfall har kniven på strupen...som nån på nåt annat forum skrev...att det är mer eller livsvitkigt för både SSK å leksand för deras fortsatta elitexistens att at sej upp till nästa säsong...kanske allra mest Leksand...deras huvudsponsors kontrakt Stora Enso går väl ut efter denna säsong å går dom inte upp så torde dom måsta rikta in sej som farmarklubb till Mora.
Nåväl...som en annan Västerbottning sa tidigare...det är bara att bryta ihop å komma igen!
Å resten av laget...känns som dom är i en djup formdal för vi kan ju inte haft röta HELA säsongen,eller? Werner har ju inte varit speciellt bra de senaste matcherna...utom mot Modo då...men igår var det likadant som tidigare.
Men vi har ju varit i denna situation mååånga gånger tidigare å förra säsongen slutade det rätt så bra så varför inte denna oxå...iåförsej så måste dom få igång spelet igen då det med all sannolikhet blir kvalserie...men det är ju inte bara vi som isåfall har kniven på strupen...som nån på nåt annat forum skrev...att det är mer eller livsvitkigt för både SSK å leksand för deras fortsatta elitexistens att at sej upp till nästa säsong...kanske allra mest Leksand...deras huvudsponsors kontrakt Stora Enso går väl ut efter denna säsong å går dom inte upp så torde dom måsta rikta in sej som farmarklubb till Mora.
Nåväl...som en annan Västerbottning sa tidigare...det är bara att bryta ihop å komma igen!
Sv: Bryt ihop å....
Knegare: Visserligen, men darrigare försvars/målvaksspel har sällan skådats i Elitserien. HV gånger två... Det blir kval, tyvärr.
Sv: Bryt ihop å....
sold: Tillåmed Salo i Frölundas bås torde vara stolt att även andra kan göra som han...torde ha fått en å annan flashback till Vitryssland matchen efter det målet...
Sv: Bryt ihop å....
Ambroo: He he!! Eeeh!!?? Ja vaf*n säger man??? Sanningen är väl den oxå att Kålles-pojkar har är nog faktiskt bättre än tabellplaceringen visar...spelar dom detta spelet ifall dom tar sej till slutspel så räcker det nog förmodligen till finalspel.
Sv: Bryt ihop å....
Ambroo: Annars är man ju ganska luttrad vad dessa journalister skriver sinsemellan...i regel får man ta å minst dubbelkolla deras uppgiffter ifall man kan...å ibland räcker inte ens det...
Sv: Bryt ihop å....
Ambroo: Helt korrekt att ppv inte är C+...för det finns ju dom som bara läser bloggen å därför ger fan i att kolla C+ tablån å när dom sätter sej ner för att se matchen så lär dom ju börja hetta som f*n....
Sv: Jordnötskastning
shinzawai:
Jasså det var du dom hamnade på.
I takt med kvalseriefrossan försökte jag trösta mig med lite Jimmy Carter Premium, men handen darrade till då det plingade på resultattavlan - och alla småCartrar spred sig för vinden över hela nedre delen på sektion D.
Jasså det var du dom hamnade på.
I takt med kvalseriefrossan försökte jag trösta mig med lite Jimmy Carter Premium, men handen darrade till då det plingade på resultattavlan - och alla småCartrar spred sig för vinden över hela nedre delen på sektion D.
Jordnötskastning
Tjena.
Nån jävla Skellefteå-Jon bombade mig med jordnötter i Skellefteå Kraft Arena i torsdags. Satt på sektion D. Vad är det för jävla nötter (höhö) som håller till där egentligen?
Nån jävla Skellefteå-Jon bombade mig med jordnötter i Skellefteå Kraft Arena i torsdags. Satt på sektion D. Vad är det för jävla nötter (höhö) som håller till där egentligen?
Sv: Bryt ihop å....
Bissett19: Så matcherna som kommer att gå på Kanal 5 och Kanal 9 under slutspelet kommer du också hävda att dom sänds på Canal+?
Sv: Bryt ihop å....
Apropå något helt annat. En spelare jag gärna skulle vilja se i Skellefteå nästa säsong är den tunge aggressive Almtuna-forwarden Marcus Jonasén. Gillar hans spelstil skarpt.
Sv: Bryt ihop å....
Gidde: Sant...men det är ju en sanning med modikiation...å tycker jag att han kan skriva att det är med ppv dom sänder...
Sv: Bryt ihop å....
Knegare: Vad menar Magnus Nyström med dessa rader från gårdagen i sin Expressen-blogg; "Snacka om att det blir drag i Skellefteå i morn. Skellefteå-Frölunda. Det är en så het match att till och med Canal Plus sänder."
C+ sänder väl icke? Eller?
C+ sänder väl icke? Eller?
Bryt ihop å....
Ja chocken efter utskåpningen kommer nog inte att släppa även om man hamnar i ingenmansland...men vaf*n...måste ju fortsätta att tänka framåt...det finns ju trots allt en liten chans till Eliten nästa säsong utan spel i kvalserien även om det ser liite väl j-kligt ut för tillfällit...
Sv: Mot slutspel
the_dude: Jo jo...som det brukar sägas...it aint over until the BBW sings! Först poäng mot FBK...hellst...å sen förhoppningsvis 3 pinnar mot Kålles pojkar...åsså att dom som ska mötas av våra kumpaner tar pinnar av varann...å avslutligen att det blir minst 3 pinnar av HV de sista 2 matcherna...jo drömma kan man ju...
Sv: Lilla Björn i Mora
uhahl: Alltså...detta är ICKE bra för nerverna...nog för att vi borde vara vana efter många års harvande med kvalspel med nagelbitande till måstematcher...men riktigt van blir man likförb. inte...nu får man hoppas att FBK börjar få tunga ben i träningen inför stundande slutspel å därför liksom Brynäs inte orkar gå för fulla spjäll...så vi får åtminstonde en bonuspinne mot dom...ja ja...hoppas kan man ju!
Sv: Lilla Björn i Mora
Huge:
Alla konspirationsteorier finns i Moraboken. Du måste dock vara medlem i Konspirationsteoretikernas Riksförbund för att kunna läsa alla de inläggen.
Alla konspirationsteorier finns i Moraboken. Du måste dock vara medlem i Konspirationsteoretikernas Riksförbund för att kunna läsa alla de inläggen.
Sv: Lilla Björn i Mora
Metal Guru: Nu blir jag lite besviken: Var är alla konspirationsteorier om att serien kommer att utökas ifall Djurgården åker ner i KS och därefter ner i AS? ;-)
Sv: Lilla Björn i Mora
Metal Guru: Där är jag med...om vi inte lyckas få dit ett 08:a lag så kan vi försöka sätta dit ett annat storstadslag...
Sv: Lilla Björn i Mora
4EVER:
Jag tror du baserar ditt uttalande på felaktigt troende.
Men om vi med gemensamma krafter lyckas baxa fast Indianerna i Kvalseriefållan är jag nöjd med det.
Lycka till själv!
Jag tror du baserar ditt uttalande på felaktigt troende.
Men om vi med gemensamma krafter lyckas baxa fast Indianerna i Kvalseriefållan är jag nöjd med det.
Lycka till själv!
Sv: Lilla Björn i Mora
SAIK:
Jag resonerar bara som så att om du finns längs en skarv längs den tidsaxel där Mora är i ES för andra säsongen, så borde samtidigt SAIK spela allsvenskt.
Det du nu pratar om torde ligga väldigt långt fram i tiden, om vi inte väntar ett slag så att tidslinjerna sätter sig och vi hamnar här nu.
Jag resonerar bara som så att om du finns längs en skarv längs den tidsaxel där Mora är i ES för andra säsongen, så borde samtidigt SAIK spela allsvenskt.
Det du nu pratar om torde ligga väldigt långt fram i tiden, om vi inte väntar ett slag så att tidslinjerna sätter sig och vi hamnar här nu.
Sv: Lilla Björn i Mora
Metal Guru:
Jag baserar mitt uttalande enbart på vad jag tror själv! Per definition så är det ingen information och av den anledningen så kan den ej ses som felaktig!
Att tro på Mora kan inte heller ses som felaktigt, snarare dåraktigt! ;)
Lycka till!
Jag baserar mitt uttalande enbart på vad jag tror själv! Per definition så är det ingen information och av den anledningen så kan den ej ses som felaktig!
Att tro på Mora kan inte heller ses som felaktigt, snarare dåraktigt! ;)
Lycka till!
Sv: Lilla Björn i Mora
Metal Guru: ja lite humor har du...men som sagt det kan lika gärna vara MORA som spelar kval!!bit på den =)
« Föregående · 842642 · Nästa »
Får man gissa att Werner var en av de lättklädda?
Han är ju inte direkt känd som en straffskytt ;-)