« Föregående · 755600 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - saik
Lövva: Javisst kan det vara så.Det har man sett många gånger.Men i längden kan det bli svårt.
Sv: Frölunda - saik
Det här behövde vi verkligen efter att ha slarvat bort poängen mot både Mora och Luleå. Sanslöst viktigt att slippa ytterligare en "hedersam förslust".
Nu kör vi vidare på det här!
Kul att våra egna Skellefteågrabbar visat vägen också:
Lindgren har tillsammans med Werner varit våran bästa spelare.
Rama 4p på 4 matcher och över förväntan. Matchens lirare mot Frölunda.
Förstaårsjunioren Larsson tar också för sig rejält och kan bli en viktig kugge framöver. Om han inte blir långtidsavstängd för nåt sattyg...
Nu kör vi vidare på det här!
Kul att våra egna Skellefteågrabbar visat vägen också:
Lindgren har tillsammans med Werner varit våran bästa spelare.
Rama 4p på 4 matcher och över förväntan. Matchens lirare mot Frölunda.
Förstaårsjunioren Larsson tar också för sig rejält och kan bli en viktig kugge framöver. Om han inte blir långtidsavstängd för nåt sattyg...
Sv: Frölunda - saik
Ambroo: Kan ju ibland vara lättare å spela utan sin största stjärna. Då måste ju hela laget ta lite större ansvar och höja sig ett snäpp. I vanliga fall kan det ju lätt bli så att laget väntar på att "stjärnan" skall ta tag i matchen å hänga några baljor i slutperioden...
Sv: Frölunda - saik
Grattis era rövare!:-) Vackert också att klara av detta utan Werner, men jag förstod nästan att grabbarna skulle samla ihop sig och kämpa ner Frölunda utan honom...
Forza Norrland!!!
Forza Norrland!!!
Sv: Frölunda - saik
Kerstin_k: Tackar & bockar =) riktigt skönt att äntligen ta den första 3 poängaren o även då på borta plan =) bra kämpat av grabbarna ikväll!!
Sv: Frölunda - saik
Riktigt roligt resultat, om än lite oväntat. Kul att ni tog tre poäng iaf. Grattis! :)
Sv: Frölunda - saik
SAIK: Jag vill bara säga grattis, grattis, GRATTIS. Fy fan va gött kämpat. Hela SAIK är hjältar ikväll. Vinst borta mot "stora, mäktiga och ödmjuka" vf. Inte illa:-)
Sv: Frölunda- saik
SAIK: Är det härligt att Frölunda leder med 3-1, menar du? 1-3 ska det väl vara, och er glädje torde omedelbart bli extremt mycket större! ;-)
Sv: Publik
Som en av era naturliga fiender vet jag inte varför jag bryr mig. Men jag tycker inte ni ska gräva ner er för att ni inte fått den starten i serien som ni ville ha. Tro mig , ni är inte ensamma som har fått en dålig start, alla kan ha otur.
Men jag lovar och hoppas att det kommer att lossna för er och om ni tar er till slutspelet. (För oss också för den delen.) Det skulle vara riktigt kul om vi möttes där. Jag är kanske hatisk och lite väl patriotisk när jag står på läktaren... Men jag säger som jag sade till supportrarna i Mora IK, jag önskar alla nykomlingar lycka och välgång under deras första säsong.
Vi hörs på läktarna i vinter !!!!
Lycka å välgång // GuRRa
Men jag lovar och hoppas att det kommer att lossna för er och om ni tar er till slutspelet. (För oss också för den delen.) Det skulle vara riktigt kul om vi möttes där. Jag är kanske hatisk och lite väl patriotisk när jag står på läktaren... Men jag säger som jag sade till supportrarna i Mora IK, jag önskar alla nykomlingar lycka och välgång under deras första säsong.
Vi hörs på läktarna i vinter !!!!
Lycka å välgång // GuRRa
Sv: Publik
Johan J:
Efter den bitterhet, ångest och frustration som Moras rena och skära existens i den högsta serien under de två senaste säsongerna orsakat SAIK, så hade i varje fall jag förväntat mig en fullsatt hall där man krävt tre solklara pinnar.
Den allmänna maggropskänslan var kanske att det inte skulle gå; därför den något beiga publiksiffran..?
Efter den bitterhet, ångest och frustration som Moras rena och skära existens i den högsta serien under de två senaste säsongerna orsakat SAIK, så hade i varje fall jag förväntat mig en fullsatt hall där man krävt tre solklara pinnar.
Den allmänna maggropskänslan var kanske att det inte skulle gå; därför den något beiga publiksiffran..?
Sv: Publik
Ambroo: Pinsamt var ordet,vad väntar Skellefteåpubliken på?
Tungt med Wernbloms skada oxå:
"
- Det rör sig om en ledbandsskada, berättar Skellefteåtränaren Per-Erik "Perra" Johnsson för hockeyligan.se och fortsätter:
- Hur allvarligt eller hur lång tid han blir borta vet jag inte. Han ska undersökas så får vi veta hur illa det är med honom. "
Se länk.
Tungt med Wernbloms skada oxå:
"
- Det rör sig om en ledbandsskada, berättar Skellefteåtränaren Per-Erik "Perra" Johnsson för hockeyligan.se och fortsätter:
- Hur allvarligt eller hur lång tid han blir borta vet jag inte. Han ska undersökas så får vi veta hur illa det är med honom. "
Se länk.
« Föregående · 755600 · Nästa »