Almtuna
« Föregående · 427253 Till forumet
Sv: Almtuna
Bafucin: jo, det var ju ett tag sen vi spelade i eliteserien, och nu har vi väntat tillräckligt länge.
Det känns inte kul att spela i Allsvenskan då man är så överlängsen och vinner dom flesta matcherna, visst kommer vi garanterat att förlora matcher också men vi är ändå så pass överlängsa så det är inte ens kul. Man vill ju ha lite mer match i matcherna och det skulle vi absolut få mera av i Elitserien.
Det känns inte kul att spela i Allsvenskan då man är så överlängsen och vinner dom flesta matcherna, visst kommer vi garanterat att förlora matcher också men vi är ändå så pass överlängsa så det är inte ens kul. Man vill ju ha lite mer match i matcherna och det skulle vi absolut få mera av i Elitserien.
Sv: Almtuna
Portello: Ja, precis...jag är också lite orolig över att vi kommer att "kollapsa" när det är matcher som gäller mycket, men jag tror ändå att i år så är så pass stabila så det inte kommer att hända. Men som sagt så finns det inga garantier i hockeyn.
Men jag tror och hoppas på dom denna säsong..;)
Men jag tror och hoppas på dom denna säsong..;)
« Föregående · 427253
Man kan ju inte direkt påstå att säsongen har börjat dåligt, nu väntar bara elitserien..;)