Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Nyförvärv

508229 · » Till forumet


Sv: Nyförvärv
PA: Kung !!!

Sv: Nyförvärv
Hur har Pasi P varit den här säsongen?

Sv: Nyförvärv
ernie eagle:

Ja ja kanske man skall spela en selma på 2-3 till Leksand ist ;)

Sv: Nyförvärv
mattias - 74: Det blir förlust igen för LIF, nu är ni lite grand i gungning, denna gång stannar segersiffrorna vid 3-2 för RBK.

Sv: Nyförvärv
mattias - 74: Jag såg det, men på tv-bilderna såg det iaf ut som att Sudden var på den...

Sv: Nyförvärv
Ambroo:

Eriksson fick första jag var där för de korregerade målet i sista perioden!

Sv: Nyförvärv
Portello: Jag tycker tvärtom, det såg onekligen ut som om Sudden var på den...märklig puckbana annars.

Sv: Nyförvärv
Ambroo: Men om du såg inslaget från matchen så sas det att Jimmie Eriksson gjorde det.Dessutom så verkade inte Sundin vara på pucken.

Sv: Nyförvärv
Portello: Enligt SVT-text fick han det, och hockeykväll inledde med att visa målet, dessutom så sa Nyström i samband med det att det var just Sudden som gjorde det...

Sv: Nyförvärv
Ambroo: Nu var väl förstamålet inte av Sundin utav av Jimmie.
Men 2-3 reduceringen gjorde han allt.

Sv: Nyförvärv
Hmm, två mål av Sudden idag alltså och dessutom en pyts i förra matchen(?)...snacka om att leverera vid rätt tidpunkt...icke! (bra för er dock)

Kan inte annat än att leverera en klassisk dialog:

Brännström: -Hedlund (läs Sundin), vet du vad du har?
Hedlund: -Näe..?
Brännström: -Taskig tajming...
Hedlund: -Vad är det?!?

Sv: Nyförvärv
ernie eagle:

Haha ja du verkar veta, får jag ett resultat mot rögle Borta då ;)

Sv: Nyförvärv
mattias - 74: Vad var det jag sa? Leksand-Skellefteå 4-5...hahaha

Fy fan va jag e grym på att tippa =)

Sugen på den du masjävel ;)

Sv: Nyförvärv
Smogz:

tror att gnällandet beror på att de flesta kanske har gett opp redan, jag menar ni har ju knappast spelat som ni förväntades göra. Dessutom är ju Dunham matchotränad, fattar inte riktigt!

Sv: Nyförvärv
Svart-gula Emma: Va fan full fart frammåt nu !!!!! SAIK....

Sv: Nyförvärv
Håller med mattias, Sean klarar sig, SAIK har nu presterat en HV71 :)

personligen är jag inte helt säker på dunham, han har helt klart mycke rutin men hans kariär är på nergång...

Sv: Nyförvärv
Helt rätt tänkt!

Gauthier är helt klart för dålig och vi behöver en trygg målvakt.

Med den tryggheten det innebär när Dunham spikar igen så kan skellefteå mycket väl nå ändå fram.

Men det är klart det är inte lätt att göra skellefteåbor nöjda....ett jävla gnällande är ju grunden i staan.

Sv: Nyförvärv
Svart-gula Emma:

Exakt, fattar inte hur Skellefteå tänker, Gauthier är missnöjd och vill säker lämna Skelleftåe men nu är ju transferfönstret stängt så man vet ju inte hu de skall lösa det här. inte alls längesedan nån i Skellefteå sa att Sean var seriens bästa målvakt!! hmmm

Sv: Nyförvärv
ståpäls: ja, han har spelat några matcher.
Måste säga att han var ju inte precis en sån spelare som vi behöver, skulle behöva en målskytt!

Sv: Nyförvärv
Svart-gula Emma: Har Fredrik Sundin spelat något?

Sv: Nyförvärv
guld_arena: Så himla bra.. Det behövs något nytt om det ska bli någon trenbrytning!

Sv: Nyförvärv
Ja, vi behöver verkligen någon förändring! Och eftersom gautiher är så ojämn så ska det bli skönt med förhoppningsvis en stabilare målvakt!
klart att vi behöver en målskytt i laget också, men en ny målvakt behöves också;)

Sv: Nyförvärv
Ja, vi behöver verkligen någon förändring! Och eftersom gautiher är så ojämn så ska det bli skönt med förhoppningsvis en stabilare målvakt!
klart att vi behöver en målskytt i laget också, men en ny målvakt behöves också;)

Sv: Nyförvärv
Kollar Fan:

Ja men inte så konstigt, fatatr inte varför de värvart en målvakt, det är ju det sista de behöver men han har en förmåga att vara ojämn men en back och en målskytt borde de rikta in sig på att skaffa!! Sybd att Mas Lindgren har lagt av annars hade det varit en bra förstärkning för dem!

Sv: Nyförvärv
mattias - 74: Jg läste på svt text att Gauthier är missnöjd över värningen av Dunham "dom skiter i mig" kanske lämnar han...

Sv: Nyförvärv
guld_arena:


Konstigt att ni värvar en målvakt när ni behöver få stabilitet i försvaret, men Gauthier kan ju vara ojämn emellanåt men jag hade hellre försökt med en back i Saik !!

Undrar vad Pronger tycker om Västerbotten??? men nu är det för sent *S*

Nyförvärv
Säger bara en sak: Mike Dunham :D

508229 · »