Hur var han förra säsongen? Är det en kännbar förlust?
Harmer
« Föregående · 888484 Till forumet
Sv: Harmer
Fet-Ecke:
Vi ska in med en sista riktigt vass offensiv back! Harmer gjorde bra ifrån sig under de matcher han spelade, men någon 1:a-back i ett ES-lag är han inte!
Långsam på grillorna, usel bakåt men ett välriktat skott och bra speluppfattning...
Som svar på din fråga - Nej, inte med tanke på vad vi ska in med!
Vi ska in med en sista riktigt vass offensiv back! Harmer gjorde bra ifrån sig under de matcher han spelade, men någon 1:a-back i ett ES-lag är han inte!
Långsam på grillorna, usel bakåt men ett välriktat skott och bra speluppfattning...
Som svar på din fråga - Nej, inte med tanke på vad vi ska in med!
Sv: Harmer
4EVER: Hur välkänt är "Öhlund till Skellefteå"-ryktet?
Här är iaf en dementi från vancouverhåll.
Här är iaf en dementi från vancouverhåll.
Länkar:
http://www.canada.com/theprovince/news/sports/story.html?id=5c64df62-5e2b-4158-a91d-d33d7fe5689e
http://www.canada.com/theprovince/news/sports/story.html?id=5c64df62-5e2b-4158-a91d-d33d7fe5689e
Sv: Harmer
Dragan 2k: Det jag tyckte var roligaste i den artikeln var
" Claes Elefalk säger:
- Får han väldigt bra betalt för en spelare är det klart att det kan hända, men det skulle förvåna mig väldigt mycket om Vancouver tradade bort Mattias Öhlund."
Man skulle ju kunna tolka det som att agenten inte tror något lag är villig att erbjuda nucs bra betalt för MÖ.
" Claes Elefalk säger:
- Får han väldigt bra betalt för en spelare är det klart att det kan hända, men det skulle förvåna mig väldigt mycket om Vancouver tradade bort Mattias Öhlund."
Man skulle ju kunna tolka det som att agenten inte tror något lag är villig att erbjuda nucs bra betalt för MÖ.
« Föregående · 888484