Inlägg: 1723175
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Hade nån sagt innan att ni får 2-3 inför 3e perioden hade jag tagit det alla dagar i veckan . Synd att vi slarvar bort läget att stänga ner matchen . Det bjuds mkt men känner att vi är starkare.
På motståndarsidan flödar hatet fritt och är nog nervösare där än hos många AIK:are:) Svårt att inte börja misstänka att nån är lite små förälskad i vår guld Jimmie. Förståligt då man genetiskt dras till vinnare;)
Kom igen nu AIK!!
På motståndarsidan flödar hatet fritt och är nog nervösare där än hos många AIK:are:) Svårt att inte börja misstänka att nån är lite små förälskad i vår guld Jimmie. Förståligt då man genetiskt dras till vinnare;)
Kom igen nu AIK!!
Sv: SHL 2015/2016
Det syns vi fortfarande är i en svacka. Inte pinsamt dåliga men nästan.
Är väl egentligen bara Norman om ens han som förmår blixtra till framåt.
Spelare som Lindholm,Pontus,Broadhurst,Forre,Jimmie,Axel,Martin,Ritola och Zacke är ju totalt uddlösa framåt.
Dock syns det tydligt vad det beror på,det ser segt ut.
Är väl egentligen bara Norman om ens han som förmår blixtra till framåt.
Spelare som Lindholm,Pontus,Broadhurst,Forre,Jimmie,Axel,Martin,Ritola och Zacke är ju totalt uddlösa framåt.
Dock syns det tydligt vad det beror på,det ser segt ut.
Herregud vilken match:) nu fick HV straff men inte Pettersson!!
Svensson tar straff igen(senast mot Rögle)