Xtravaganskaja: Ja och kul får Adam ikväll också och viktigt att Ritola fick göra mål. Trodde inte på seger och inte med 2-5. Vi är ju ovanligt sega i början på matcherna.
Inlägg: 1723279
Svarskommentarer
Sv: SHL 2015/2016
Såg ju inte modos match, men va fn... Man får inte vara riktigt glad. Nu blir det svårt att komma ikapp för Mo och domsjö.