Sv: SAIK Äger kvalserien !!!
Springsteen:

Jaså vad har vi Leksingar gjort er då, är ni fortfarande förbanande för Witehalls slashing på Kapanen för typ 34 år sedan, Om du ägnar dig åt ditt eget lag så sköter jag mitt ;)