Stigsson: Var lite trött och tänkte inte på att det finns fler Annor i längdskidor mm. Var så inne på just Alpint för tillfället. Men lycka till alla som heter Anna vilken skidsport du än må utöva.
Go Anna! Go Anna!
668778 · Nästa » Till forumet
Sv: Go Anna! Go Anna!
Krullo: Det var väl inte så självklart det finns ett antal Annor i olika skidgrenar. :-)