Jag kan radera SwärdH
605486 · Nästa » Till forumet
Sv: Jag kan radera SwärdH
Stigsson:
Klart att du skulle vara värst....
Men lite skumt är det när det enbart är SwärdH som råkar illa ut, borde vara fler moderatorer i andra gästböcker, hm säger jag som inte kan ett dugg om sånt här.
Klart att du skulle vara värst....
Men lite skumt är det när det enbart är SwärdH som råkar illa ut, borde vara fler moderatorer i andra gästböcker, hm säger jag som inte kan ett dugg om sånt här.
Sv: Jag kan radera SwärdH
Sannes: Och jag som har moderator rättigheter i matchtips gästboken har två olika kryss så at jag kan välja om jag vill radera SwärdH med kryss 1 eller 2.
Sv: Jag kan radera SwärdH
Nu kan man återigen radera SwärdH i matchtips gästboken, känns lite onödigt att man kan det.
Eller förresten man kanske inte kan det trotsa att man har en "raderarutaknapp", dock vågar jag inte att testa.
Eller förresten man kanske inte kan det trotsa att man har en "raderarutaknapp", dock vågar jag inte att testa.
Sv: Jag kan radera SwärdH
knaskamilla: Haha. Det var då den märkligaste bugg jag någonsin sett. Någon kanske har ett horn i sidan til Swärdh.
Jag kan radera SwärdH
www.hockeysnack.com/user/files/20/swardh.jpg
Ja inte för att jag tänker göra det men det käns lite fel.
Kan radera tre av hans inlägg i Matchtipsboken om jag vill.
Ja inte för att jag tänker göra det men det käns lite fel.
Kan radera tre av hans inlägg i Matchtipsboken om jag vill.

Kan du lägga tillbaks stackars Swärdhs inlägg..
Jag kunde inte låta bli att testa och det försvann..:(
Fy Fy på mig..Ska inte göra om det igen