Jag får trycka två gånger på ämnena i mina sidor första gången och då slockna de eventuella "gröa" rutorna. Andragången kommer jag in på ämnet. Ibland är sedan "gröna" rutorna då släckta i ämnet trots att de inte borde vara det. Vadan denna buggr??? IE version 8.0.7601.17514
Det finns ingen användare som heter johnnyhockey
Ny bugg, hittar ingen annan tråd så jag skapar denna...
1580698 · Nästa » Till forumet
