Inlägg: 1065395
Svarskommentarer
Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
65selander:
Jag och Ali hade problem med det tidigare idag men nu funkar det för mig iaf, hur det är för honom vet jag inte . Läser inte så ofta dr inne ändå så =)
Jag och Ali hade problem med det tidigare idag men nu funkar det för mig iaf, hur det är för honom vet jag inte . Läser inte så ofta dr inne ändå så =)
Sv: Nya HockeySnack HS3 släpps den 15-16 september
65selander: Samma här. Det går inte att scrolla ner utan sidan ser ut at ta slut efter 5-10 inlägg.

difzi:Är det bara jag som inte kan läsa Moras bok?
Sidan kommer upp ser topp-bannern och en liten konstig harang med tecken. Sedan så är sidan blank.