1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

Grupper · 4923 inlägg · 387 ämnen

Inlägg: 1386847

Sv: Tomt i höger-menyerna

Gidde:

Är det på fullt allvar bara jag som upplever detta? Inga kommentar från någon på ett dygn gör att jag börjar misstänka det.

Jättekonstigt är det i vilket fall..


Svarskommentarer

Sv: Tomt i höger-menyerna
Gidde: Tyvärr! Jag har inte hört talas om det här tidigare.
Men nu fick du i alla fall en kommentar.

Välkommen till HS-supporten

Här får du svar på allt som har med sajten att göra. Här rapporterar du fel och kan läsa om andras problem. Välkommen!

Sidan sköts av: Forumledarna