Inlägg: 1386847
Svarskommentarer
Sv: Tomt i höger-menyerna
Gidde: Tyvärr! Jag har inte hört talas om det här tidigare.
Men nu fick du i alla fall en kommentar.
Men nu fick du i alla fall en kommentar.
+ 1

Gidde:
Är det på fullt allvar bara jag som upplever detta? Inga kommentar från någon på ett dygn gör att jag börjar misstänka det.
Jättekonstigt är det i vilket fall..