Dannero travbana stängd pga av A2-virus!
« Föregående · 432560 Till forumet
Sv: Dannero travbana stängd pga av A2-virus!
Äsch då är det värre med alla felmedicineringar.. kan det vara en slump att Lennartsson åkte på en andra snyting?
« Föregående · 432560
"Dannero-travet har drabbats av A2-virus.
Därför är banan stängd tills saken är utredd.
- Dagens B-lopp som skulle ha körts ställs in, förhoppningsvis kan vi tävla nästa helg. På måndag ska vi har ett möte, efter detta kommer ytterligare information, säger Lillemor Andersson på Dannero."