Trav

165 inlägg · 47 ämnen

V75 2006-09-30

757394 · » Till forumet


Sv: V75 2006-09-30
Friman SR:

Sj äter jag mest häst, har spelat bort så mycket på kusarna =)
Kommentera

Sv: V75 2006-09-30
mattias - 74: Favoriter...? Om nedanstående spek skulle gå in så ger det mer ska du veta. Eli Sea i fösta är en 9%-are och Wästerbo Webmaster i sjätte en frisk 14%-are. Korsdrag i kuponghögen blir det då.....
Kommentera

Sv: V75 2006-09-30
Friman SR:

Får du 7 rätt och favoriterna går in så kan de ju kanske få ett par tusen! Det mesta jag vunnit på trav var drygt 26000 men då delade jag med 4 pers!
Kommentera

V75 2006-09-30
Jag spekar lite spikar jag...

Avd 1: Svanen's 1:a Spoon Hornline(Åke Svanen Svanstedt) blir favvo, men den kommer snubbla i galopp av iver och då vinner 3 Eli Sea lätt som plätten???

Avd 2: 5 Juvel Neo, Svanen igen, forcerar benhårt till ledning i 500 meter, men vinner det gör en flygandes maskin namngiven Alabama som plätten???

Avd 3: Tag the Devil, Svanen igen, forcerar sin vana trogen benhårt till...dödens och sedan vinner Digger Crown lätt som plätten???

Avd 4: Earnest Tilly. Svanen igen, kommer till ledningen, fast det har inte Blue Canyon en aning om för han flyger glatt förbi till slut och vinner som plätten???

Avd 5: Royal Snix galoppar och täten tar Garland Launcher, men på upploppet blir han nedspurtad av Full of Feeling, en viss Svanen vinner då lätt som plätten???

Avd 6: Chogo spetsar och ser ut som en rund million ett tag, men vinner det gör coolt Wästerbo Webmaster och Uhrberget lätt som plätten???

Avd 7: Golden Shogun och Arras tjivas som toka om ledningen, de blir möra när Fighting Ås och Svanen masserar dem och vinnaren blir då Persos Yankee som plätten???

V75, lätt som en plätt.......;-)
Kommentera

757394 · »