Nu borde väl Tellan få stå från start i nästa match? Även om det inte var Salos fel att Sverige saknade glöd under skridskorna visar han att det är Sveriges förstemålis i detta VM. Så jävla skönt!!!
Oj oj oj oj oj oj.!!! Helsike vad gott. Allvarligt talat. Vem trodde på detta efter 5-1 i Helsingfors. Sundins ansikte vid 6-5 målet då? Äkta glädje!!!!
mysmi:Så när började man ha skosnören på skridskor?Tänker på vad Lasse sa med Mats Sundins skridskor då.Tellqvis spelade mycket bra i målet.Synd att Zäta inte fick sätta 7-5 i öppet mål.
ribba9: ja det är det. den där radiokommentatorn är faktiskt rätt så kul att lyssna på speciellt när han börjar skratta. När det är 5 min kvar av matchen JAAAAAAAAAAAAAAAa FOPPA!!!!!!
Frölunda85: vi kanske trots allt inte ska vara för positiva. Finland har en mycket större chans att vinna matchen än oss. De behöver ju just nu inte göra något mer mål i matchen medan vi minst måste göra 2 till
Har aldrig hängt på forum innan då jag gillar att veta vem jag pratar med på ett djupare plan, men då många av de jag pratat hockey och spekulationer kring de stora turneringarna inte verkar ha tid längre (eller orkar med mig) så ... | Läs mer
Så jävla skönt!!!