Tre Kronor

17480 inlägg · 806 ämnen

Hockey VM

« · 1502385 · » Till forumet


Sv: Hockey VM
Hälge: så är det definitivt, men många jävlas ju bara för att många brynäsare är så blåögda och aldrig skulle kunna ta att nån från deras lag är dålig!

Sverige floppade rejält och har väl igentligen inte gjort nån riktigt bra match i detta VM, jag tycker man måste låta mårts och Poppe gå nu för lyckas man få ut såhär lite av detta lag då är det nått som inte stämmer!

Kul iaf att Z visar yttersta klass turneringen igenom, bör väl kunna leda till ett C på bröstet till nästa gång, bättre ledare får man nog inte!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hahl Bundy: Ja, givetvis finns det några som var bra...men laget underpresterade. Oavsett vilket klubblag de tillhör.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hälge: Håller absolut med! Spelar väl ingen roll alls vilken klubb dom tillhör. Idag var det Sverige som förlorade.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hälge: Utom Zäta.....3 poäng.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Personligen tycker jag att det är ovidkommande vilket lag spelarna tillhör eller tillhört, de underpresterade hur som helst !
Kommentera

Sv: Hockey VM

foppa78: Jag tror knegaren skrev så eftersom det var vad Jide sa till Mårts. "hur kan det gå så här med det bästa landslaget någonsin?".


Det här var ju naturligtvis långt ifrån det bästa Tre kronor som ställt upp i ett mästerskap tidigare.

Kommentera

Sv: Hockey VM
Vart var Bäckström? Vilken sopa. Vart var Silver? Vilken sopa.
Järn..... ?Vilken sopa.
Zäta kan inte göra allt själv....hur bra han än är.
Besviken? Ja......lagsport.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Macahan: ja de var de enda roligt den trion bjudit på detta vm
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Oj, haha. Shit vad rolig man kan vara, göra om namnen. Fyndigt...
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Det finns ju andra som ylat att det var det bästa...
Kommentera

Sv: Hockey VM
Zäta och Jonte gav oss i alla fall chansen. Ett par tikare till så hade det kunnat gå vägen.
Kommentera

Sv: Hockey VM
NuMo: Silverlars,järnberg och krokson menar du?
Kommentera

Sv: Hockey VM

foppa78: Danielsson vette fan, men Susse är ju tveklöst bättre än Järnis och Larsson iaf.

En Susse i BP, det tackar nog ingen nej till=)

Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Det var så sant som det var sagt. Ut med Silvertråd.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Wayne Gresky: Ja vi skulle ju haft med Sundström och Danielsson istället då hade ju vm guldet varit så gott som i en ask!
Kommentera

Sv: Hockey VM

Gurra88: Men va fan det var ju bara VM!

SM-GULD!

Kommentera

Sv: Hockey VM
Knegare: Bästa landslaget vi haft är du född igår elle?
Alla måste väll för fan ha sett att vi förlora kvällens match pga av backarna och målvakt eller spelet i egen zon defensiven!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Monno: Alla förstår ju att fiaskot beror på alla brynässpelare i truppen. Sambandet är uppenbart!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Modoante: Ja det är ju Järnkroks fel att vi förlorar. haha!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Wayne Gresky: MEN han kan vända en matchbild
Kommentera

Sv: Hockey VM
Blizzard: Jaha, nu hänger jag med;) Trodde du menade 2/3 av laget misslyckades, sen räknade du upp vilka som misslyckats, målvakt/back/fwd. Ett enkelt missförstånd helt enkelt;)
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Jag har järnk(r)o(k/ll)!
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Om nu detta var det bästa landslaget nånsin...hur kunde vi då fallarera på backar å målisar?
Kommentera

Sv: Hockey VM
Hade Tichonov haft samma kroppsspråk och framtoning under sin tränarkarriär som Mårts hade i VM-studion så hade inte Tichonov suttit och myst som glad pensionär nu, då hade han slutat i Gulag för länge sedan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Murray är en ytterst medioker spelare.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Wayne Gresky: Du har ingen vidare koll du!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Monno: forwards kanske....? han sa att vi förlorar pga backspel och målis, det är ju i stort sett hela laget, men när han skrev lät det som små detaljer...

Edit: skrev målis/back/fw för att visa att ajg räkna leget i 3/3 och att 2/3 av dessa gjorde att vi torska. förstår ni nu :)?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Hockey VM
Sammanfattning av Vm: fiasko natti på er
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Trams! Om inte Järnkrok varit med så skulle guldet redan varit i hamn.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Monno: Spelarfruarna såklart
Kommentera

Sv: Hockey VM
Blizzard: Öhh, vilken är den 1/3 som är kvar?:P
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: 2/3 av hela laget då.....målis/back/fw....
Kommentera

Sv: Hockey VM
Monno: i en match som denna saknade jag dogge murray mer än någonsin!
Kommentera

Sv: Hockey VM
foppa78: Framförallt backspelet!
Men sen kan man inte beskylla mårts för att ha skapat under med materialet heller, för framåt var det oxå ganska blekt
Kommentera

Sv: Hockey VM
Nä men in med Sedinarna, Edler, Murray, Lidas och Lunkan så kanske vi fixar semin nästa år!=)
Kommentera

Sv: Hockey VM
Berka: Det vi åker ur på är målvakterna och backarna!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Herregud en så viljelös underdånig människa var det länge sedan jag såg. Det är bra gjort att sitta upprätt utan ryggrad.
Kommentera

Sv: Hockey VM
Blizzard: Home sweet home!

Känner mig otrygg här....
Kommentera

Sv: Hockey VM

Modoante: Blir väl som att svära i kyrkan när jag säger detta som Modoit, men så jävla dålig har inte Järnis vare, han har kämpat och åkt på bra, men de märks ju att han saknar lite tyngd. Men tkr han ska ha en eloge för det slit han ändå visar upp. Då äre väl värre med hans kompis Silvferberg som knappt var i närheten av pucken ikväll.

Fast alla utom Zäta och Loui var väl överlag värdelösa ikväll. Bäckis såg trött ut, Krüger och Stålberg gjorde ju noll chanser frammåt tror jag.

Enda backen som jag tkr var ok idag var faktiskt Jonte "Hedström", och han har inte ens spelat match på typ två veckor!

Kommentera

Sv: Hockey VM
Blizzard: Lugna ner dig, ingen ska dra åt hellvete!!

Men jo nu har väl mårts mysingen gjort sitt, och poppe borde väl aldrig varit med från första stund?!

Hedman var dålig, men det var fast, kronwallarna och hjalmarsson rätt ofta oxå, så vad Poppe lyckats med är en gåta för det såg verkligen ut som ren hönsgård i princip hela turneringen!
Sen har målvakterna inte alls levt upp till någons förväntningar.
Framåt har brynäsarna varit osynliga tillsammans med affe och några till, men skit samma!
Kommentera

Sv: Hockey VM
Timrå Icon: Tillbaka till timråboken =)
Kommentera

Sv: Hockey VM
Simmalugnt: Givakt manöver! Nu är skiten över!

Over & out
Kommentera

Sv: Hockey VM
Timrå Icon: jag vill veta var Lindbäck och Markström varit. Blev dom tillfrågade och tackade nej eller? Det är den enda rimliga förklaringen. Vi ställer en tveksam elitseriemålvakt mot världens bästa spelare, vad förväntade sig mårts egentligen?
Kommentera

Sv: Hockey VM

Timrå Icon: Man får ju hoppas att det där Nhl kontraktet redan är påskrivet, annars kan det bli tungt för han med detta VM bakom sig.

Men jahaja, vad fan ska man ägna kvällarna åt nu då? Fotboll? Fy fan...

Kommentera

Sv: Hockey VM
Simmalugnt:Mårts har misslyckats totalt med back och målvaktssidan Hedman sämsta back och Järnkrok har inget i en vmtrupp att göra.
Kommentera

Sv: Hockey VM

Simmalugnt:

Så blir det då man har en mysproggare till coach!

Kommentera

Sv: Hockey VM
Timrå Icon: Ja han är fruktansvärt överskattad jag ser inte hur han ska klara sig i NHL om han nu kommer dit?
Kommentera

Sv: Hockey VM

Olle:

Det fanns ju åtminstone en och att han inte var med är en större VM-skandal än publiksiffrorna.

Kommentera

Sv: Hockey VM
Olle: Känns som att Fasths peak var ifjol.
Kommentera

Sv: Hockey VM

Berka:

Mårts borde ha fått sparken redan när han presenterade en VM-trupp med Nihlstorp, Fasth och Enroth som målvakter.

Kommentera

« · 1502385 · »