Tre Kronor

17480 inlägg · 806 ämnen

Tre Kronor är snart ett B-Lag

« · 272598 · » Till forumet


Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Ta me fan! vem är det som målar! Rudslätt! bäst jag aktar med för finne85 ;)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj: ja lite ; )
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
t0rre: Är du förvånad? ;)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Hehe Sveriges mål dom 2 senaste landskamperna har gjorts av Frölunda spelare...
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
t0rre:

Nu skall vi vara snälla mot våra östliga grannar..

Detta kanske är enda chansen för dem att vinna guld i en vintersport utan att fuska :) *S*

Skoja bara finnar!!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
t0rre:

2-0 Niklas Hagman (Kimmo Timonen)
2-1 ???


*intresseflagg*
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: *intresseflagg*
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Jag håller med dig om att vi skiter i det. Nu ser vi hur det går istället. Ok?
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
1-0 till Finland

Mikko Eloranta (Lasse Pirjetä)

=)


Heja Sverige!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Jag köper inte riktigt detta...

Jönsson kommer med för att han är en ledrae utanför Isen och det han presterat i tre kronor tidigare.....

Man kan som sagt inte komma med pga gamla meriter..

Nu skiter vi i Jönsson!!

Det äår vad jag tycker...

Tror många med mig delar den upfattningen!!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj: Kanske inte, men han talar ju för sig i alla fall och det är viktigt
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Jag tror att det han menar var att man inte ska dömma ut folk så fort, både Jönsson och han kan ju faktiskt vara riktigt bra i VM, och det lär dom ju vara eftersom de blev uttagna i truppen.
Hittills är ju inte bara de två som inte har varit så bra, det är alla spelare i tre kronor, så man behöver inte skylla allt på två stycken spelare, det är för enkelt
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Dragan 2k:

Så skönt då slipper jag Cykla 46 mil då !!!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Dragan 2k: med Hardy som coach slutar man aldrig bli överaskad
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Punkk:

"Är det verkligen så viktigt för dig att försvara Hardy här i HS så att du inte följer ditt Finland i träningslandskamp mot USA just nu?"

- Jag ser på matchen, men dom direktsänder inte den så det är inte riktigt intressant då (0-0 efter 25 min.)

Heja Sverige!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Rudslätt lär väl definitivt vara en av dem som får kliva av innan VM börjar. Vore en stor överraskning annars...
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85: så du tror att finne85 talar för alla i finland då när det kommer till den frågan huruvida man är nöjd/missnöjd med sitt lag/coach? *ASG*
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85:

HAHAHAHA rudslätt....

Skulle han vinna poängligan i ett hockey vm skall jag cykla till Scandinavium på frölunda Leksand nästa år :)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Jag kunde tänka mig det, dessutom har det ju gått väldigt bra för er, så ni har inte så mycket att klaga på.
Skönt att någon delar samma uppfattning som jag
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: gör dom det ska jag dirigera en orkester naken ;)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj: En chans till ska han få
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Är det verkligen så viktigt för dig att försvara Hardy här i HS så att du inte följer ditt Finland i träningslandskamp mot USA just nu?
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Vi har åtminståne inte planerat att skicka in några protestlistor till hockeyförbundet angående Aravirta.

Visst blev man sur på Aravirta då han petade Ville Nieminen från laget men va kan man, finns ju inga bevis på att han gjort fel ännu, samma sak gäller Hardy.

Tänk om Rudslätt och Jönsson slutar 1:a respektive 2:a i poängligan i VM ?
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85: Döma i förväg?
Och hur många chanser anser du man ska få innan man får lämna sin plats då?
Hardy har fått fler chanser än vad någon annan coach i ES och NHL skulle fått tex.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Ja men när ledaren Sundin kommer om han kommer så skall du se att Hardy lyssnar på honom mer än vad han gör på nån annan

Sundin är en Ledare och vi behöver en ledare i Tre Kronor på isen
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Nej du, jag är så svensk man kan bli, men jag tycker att det är så typiskt svenskt att bara sitta och klaga på sina lag.
Jag säger så här...Jag tycker inte att vi ska ta detta med Hardy förns vm är slut och vi har sett hur det har gått. Man ska inte dömma i förväg.
Tänk dessutom om vi får sudden och foppa..
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Dragan 2k:

Skönt att få medhåll :)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Nej men jag säger bara vad jag tycker...

Jag har aldrig gillat Hardy!!!

Typsiskt svenskt säger du!!

Är du möjligvis finne eller???
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Är finnarna likadana??Sitter ni och klagar så på erat lag???
Det skulle jag inte tro
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Japp. Visst hejar vi fram vårt kära landslag oavsett vem som står i båset. Men om man ska titta på situationen med lite distans kan man väl konstatera att med de resultat som Tre Kronor presterat under hans ledning hade väl ingen egentligen höjt på ögonbrynen om han inte fått förlängt förtroende.

Tror inte någon elitserieklubb eller NHL klubb hade låtit honom fortsätta. Big Ice Hockey har inte fungerat. Numera spelar inte ens Djurgården med den spelidén...
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Klart man hoppas att dom vinner, men som sagt, ser hellre att dom vinner World Cup.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Ja, men det är så jävla typiskt svenskt. Tänk nu om tex Jönsson eller några i tre kronor skulle sitta och läsa detta, jag tror inte att de skulle bli så glada då, eller få mer självförtroende för den delen.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85: Snacka om att du kan feltolka saker och ting, är jag förvånad?
Svar: Nej
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj:

Hoppas Sverige vinner VM guld så ni kan knipa käft, fick jag säga så? :)
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj: Jag kan lova att vi är helt olika personer. I sådana fall borde ju du vara jätte många härinne..eller hur??
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Ja men jag vill bara visa att de flesta här på Hs är missnöjda med Hardy!!

Det handlar inte bara om Jönsson utan bara en sådan som Rudslätt.. Att han kom med till träningsmatcherna är för mig en gåta......

Sedan gnäller jag på vem jag vill!!

Detta är ett hockeyforum och man får skriva "nästan" vad som helst.....

Nu lägger vi ner detta och Hejar fram Sverige till vinst ikväll med eller utan jönsson i vm spelar ingen roll men jag vet ju vad jag står åsiktsmässigt..
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85 & Frölunda85: Även ironiskt att ni som tycker exakt likadant innehar "85" efter erat nick, en slump? :))
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: De vill bara ha något att klaga på, jag tar det inte seriöst. Visst om det går jätte dåligt i detta vm, kan vi snacka om hurvida Hardy borde vara kvar eller inte, men ge honom för fan en chans
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

hehe, postade på exakt samma gång, respekt till dig.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: ironiskt att den enda här som inte klagar på Tre Kronor är en finne. Go finne85!!!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
Frölunda85:

Exakt. Det har jag försökt säga hela tiden, sluta gnäll.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
bajenmattias: Ja ja, vi har hört det hundra gånger redan. Hur vore det om du var lite positiv istället för att klaga på allt och alla??Man ska vell stödja dom och inte något annat
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
goliat:

Tydligen inte bara jag som vill att Jönsson inte skall vara med i VM!

detta gläder mig...

Man kan inte komma med i Vm på Gamla meriter Jönsson :(

AVGÅ Hardy!!!
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
När man skriver att man borde göra en protest lista mot Hardy, då har det väl gått för långt, eller hur?
hoppas att det inte var seriöst menat iaf.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: jag tyckte just danoj skrev det...
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Men snälla nån..
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj:

"du inte kan skriva såna saker som du gjorde nedan "

- Va? vad skrev jag som man inte får skriva?
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Kontentan av det hela som jag ville påpeka för dig är att du inte kan skriva såna saker som du gjorde nedan iaf för att man tycker annorlunda än i detta fallet dig, jag vet inte hur ni resonerar på forumen i finland men här är det inte acceptabelt att skriva så.
Over and out.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
danoj:

okej.. favoritspelare kanske blev lite fel ord.
klart att det finns bättre spelar.
det finns det alltid, fast inte man man ju ta bara efter vad spelarna presterat o.sv. man måste ju tänka på hur dom skulle passa in i laget, och så bort åt...

KAN NI SÄGA VAD NI ÄR MISSNÖJD MED?

Det jag har förstått att folket är mest missnöjd är väl Jörgen Jönsson, visst han har vait ojämn men vem skulle han ha tagit istället för Jönsson då, det är väl en bättre fråga!

Visst håller jag med om att det är lite skummt det där med Sundström och Nylander, fast det kan ju oxå vara som det stod på Aftonbladet att Hardy väntar och ser om Forsberg eller Sundin kommer, och sen kontaktar dom andra.. Ifall det är så, så är det acceptabelt.
Kommentera

Sv: Tre Kronor är snart ett B-Lag
finne85: Har inget med favoritspelare att göra, det finns helt enkelt bättre spelare på vissa platser i laget, som inte har blivit uttagna, och då har man rätt att vara missnöjd på den ansvarige som tar ut laget, så jäkla enkelt är det.

Nuff said.
Kommentera

« · 272598 · »