Västerås IK

231 inlägg · 45 ämnen

Forum

« · 178044 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: J-20
Tiger of Sweden: Ja det är ju inte omöjligt att vi vinner sm-guld även där!
Kommentera

Sv: J-20
skalpjägaren:De ser ju inte bara ut att de blir på J20 de ser ju även lovande ut för A-laget.....
Kommentera

Sv: J-20
Tiger of Sweden: Hehe, jodå, det ser ut som det blir sm-guld i år igen...
Kommentera

Sv: J-20
skalpjägaren:
Man har börjat vänja sig att VF bara vinner...De e väl snart bara för motståndarna att lämna WO.Så slipper dom slösa på krafterna!
Kommentera

Sv: J-20
då är det snart dags för jakten på en play-off plats.....jag tror VIK kommer att klara en play-off plats ganska lätt..........ska bli roligt att få se er en gång till i nobelhallen......BIK ska ju förmodligen lira en träningsmatch mot er den 3:de......
Kommentera

J-20
Ännu en seger av VF. 5-1 mot Västerås.

Hela Skandinavium röjer, när Frölunda SM-guldet höjer!
Kommentera

Sv: Match i morron
FredrikM: varför skulle jag gilla rbk..fbk är väll ok...men det ska vara bofors
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: Jasså här håller man på vart och vart annat lag!... Men erkänn att ni gillar FBK o RBK lite också!...
Om ni vill komma till SA får ni nog ta o skärpa er nu.. det är inte så många matcher kvar.... Men får ta och säga att ni har högt publiksnitt..positivt..
Kommentera

Sv: Match i morron
Ornell: jag är boforsare i första hand...men håller på västerås i alla matcher förrutom mot Bofors........jag höll på dem när de spelade i elitserien.........men Bofors sitter mitt i hjärtat!!!
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: Jag förstår inte riktigt......
Jag trodde du var Boforsare?
Håller du på Västerås också?
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 24-16 i skott.....vi har tagit över nu
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: Stefan Holmgren 6-2..........vilken match han gör.....3 pinnar redan var av 2 mål
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: JAAAAAAAA 5-2 stefan holmgren!!!!!
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 4-2 nu tar vi kexen
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 3-2 gött
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: fan.......2-2 vi måste få ett tvåmåls övertag...vi får inte förlora.........hur mycket publik är det???
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 2-1 gött!!!
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 8-10 till HC i skott....inte bra
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: fan 1-1....forza gulsvart......
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: fan va gött 1-0...krossa kexen.....
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: så att de stannar kvar sist där de hör hemma
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: krossa kexen
Kommentera

Sv: Match i morron
Hoppas ni slår närkesvinen i jumbo matchen på onsdag......
Kommentera


Sv: Match i morron
Pat86: Hoppas ni tar TAIF på söndag..........
Kommentera

Sv: Match i morron
synd att ni fick stryk...........
Kommentera

Sv: Match i morron
Pat86: 2-0 det här blir nog tungt........fan ni kan inte ta andra raka förlusten när ni är i poäng behov

VIK TILL SA!!!! Käpa på VIK!! ta igen det här nu
Kommentera

Sv: Match i morron
fan 1-0 till boga.helvete också........kom igen nu VIK
Kommentera

Sv: Match i morron
Komme det många till karlskoga????
Kommentera

Sv: Match i morron
Gavlerinken: Än är det inte försent, det är bara att vinna resten, så
välkommna!!
Kommentera

Sv: Match i morron
Hade vi inte tappat alla dessa ledningar vid ordinarie tid till straffvinster så hade vi varit med i racet om en superallsvensk plats...
Kommentera

Match i morron
Jag att Västerås vinner imorron och hoppas.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat86: Jag menar Bofors förstås.
Kommentera

Sv: Match mot Tranås
Västerås vinner med 4-2 mot Tranås ikväll.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat86: Västerås kanske ni Bofros se upp för er del.
Kommentera

Match mot Tranås
Jag att ni vinner mot Tranås idag och hoppas att det blir mycke mål idag och Stefan Lindqvist gör mål idag.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat86: Hur bra går Bofors då Västerås är lika bra som ni är och dom kan slås sista plats till Super Allsvenskan.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Håller på rbk: jaså det var därför V-ås vann
Forza Gulsvart!!!
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
efter denna kväll så kommer ni inte vilja höra namnet Rögle fler gånger.... vi kommer att leka hockey när vi krossar västerås... Men det är kul att ni är tillbaka i hockeyn igen.. Kul med lag som har publik på sina matcher... kommer det några supporters till Ängelholm ifrån västerås idag??
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Feffe: jag kan hålla med om att ni är ett lag för sa men från sa till es är det ett väldigt långt kliv...........kom ihåg det.........
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat>> Det är inte så lätt att möta dom fyra överstalagen när vi själv ligger etta. Men om du räknar bor Rögle så har vi mött Troja 2gånger. Mora en gång.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat86:
Vi tror inte att Vi är lika bra som Leksand, men vi är i alla fall bra nog till att gå till Superallsvenskan.
Sen tycker jag att om man vinner mot Västerås med 3 mål, så har man nog varit det klart bästa laget.
Dock säger jag inte att vi gör detta eftersom det härjar en förkylning i Röglelaget, bl a förstörs tredjefemman för att Mattias Månsson inte spelar. Förmodligen är det fler spelare som inte är helt krya..????
Men med publikens hjälp skall vi mot segern gå.........
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Håller på rbk: Lev vidare i era jävla drömvärldar ni.............ni tror att ni är lika bra som Leksand va förra året va?????

Vi får väll se imorgon.........ni kankse vinner men med 2-3 mål högst....ni kommer inte klassa ut VIK dröm vidare..........

Ni har ju för fan inte mött De fyra översta lagen i tabellen än..........eller jo Mora.....på hemma is men det är väll inte nån så jävla svår match..........Ni får väll se när ni ska till Oskarshamn och karlskoga..............Lycka till

Går ni till elitserien så Lycka till där!!!!

Ingenting är ju omöjligt
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Ni kan tro att det blir jämnt men återkom gärna efter matchen.... Rögle kommer attt krossa Västerås.... Vänta så får ni se!
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Håller på rbk: Tror att man inte ska kaxa upp sig så myckey.......
Västerås har överraskat förr! Så ni kan förvänta er en mycket jämn match på onsdag!
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Pat86:
Nu ska du inte va sån, Pat86, de är jättekul att du kommer och sakna oss om drömmen blir verklighet men det finns säkert ett lag som blir lika trevliga som oss att möta, kanske VIK U t e x!
Ni kommer säkert att klara er ändå, utan oss.
Kommentera

Sv: Välkomna till Ängelholm!
Håller på rbk: Dröma vidare kan man ju alltid göra..................ni går inte upp.....fatta!!!!!
Kommentera

Välkomna till Ängelholm!
Jag vill önska alla Vik:are hjärtligt välkomna till Ängelholm o se när Rögle spelar ut västerås... För nog blir det väl så?
Jag måste erkänna att jag är smått imponerad av Stefan Lundqvist... Han borde spela i elitserien enligt mig... Men det har vi många av i Rögle som borde göra det... Men det gör ju hela laget nästa säsong!
Kommentera

Vinner på Söndag
Hoppas att Västerås vinner på Söndag.
Kommentera

Sv: Intervju med Patrik Ulin
Pat86: Patrik Uhlin är bra spelar som kommer i från Timrå börja sen spela i Västerås, Timrå, Mora, och tillbaka till Västerås
Kommentera

« · 178044 · »