PåveMolin: Ja jag kollar. Tycker Vimmerby är snäppet vassare. 0-1 nu efter andra. Hoppas de håller hela vägen ut. Håller med om att VIK ser vissna ut även om de lyfte sig andra halvan av period 2.
janersa: kollar du? Vimmerby ser ok ut men oj vad Västerås var bleka i första perioden. Jag har trott att Västerås skulle få en bättre säsong iår så blev förvånad hur det såg ut för dom i första.
Ska bli intressant att se hur Anton Carlssons säsong kommer bli. Borde rimligtvis bara bli bättre ju längre säsongen går.
janersa: ah, förstår, själv har jag bara en mil till Vimmerby och uppvuxen nära.. men kan inte säga att jag följer Vimmerby slaviskt. Men tänkte åka till ishallen på fredag
PåveMolin: Bor mitt emellan Oskarshamn o Vimmerby men har vänner i Vimmerby och därför har det blivit att jag håller på dem. Är annars född i Karlstad och därför FBK-fan.
Jättedramatik på flera arenor, en vändning på 62 sekunder och en galen kross. Det var vad avslutningen på kvalet till hockeyallsvenskan innehöll. I slutändan var det Vimmerby som för första gången någonsin tog sig till näst högsta serien. – Det kommer bli en och annan öl i kväll, säger tränaren Hampus Sylvegård, 27.