hur kommer det gå för aik i år
aikkillen's tråd
« Föregående · 208381 Till forumet
Sv: aikkillen's tråd
nek97raj: inte fan blir det kvalserie spel för er inte....de lagen som går till kvalserien i år blir Bofors, Björklöven, Hammarby och Rögle....
På onsdag får ni stryk med 6-3 av Bofors!!
Bara BIKare överallt BIKare
På onsdag får ni stryk med 6-3 av Bofors!!
Bara BIKare överallt BIKare
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk
Sv: aikkillen's tråd
Vi får väl se!!!!!!!!!!!!! Sist jag såg er spela i kvalserien förra året mot Timrå hemma i Nobelhallen. det var inte mycket att komma med. Är ni bättre i år??
Sv: aikkillen's tråd
HOCKEYISSA:"Hemma i Nobelhallen" säger du.Det är så att laget som har hemmamatcher där heter Bofors.Har man AIK som favoritlag tycker jag man i alla fall borde veta vart man spelar *lol*.´Det kunde lika gärna varit Sundsvall som varit där.
I Johanneshov brukar AIK annars spela hemma.Eller besökte du fel gästbok?
I Johanneshov brukar AIK annars spela hemma.Eller besökte du fel gästbok?
Sv: aikkillen's tråd
nek97raj:Kvalseriespel?Jaha för Malmö kanske ja!Har du sett AIK någon gång i år?Har du läst tabellen på senare tid?Jag tror ett starkt NEJ på dom båda.
Sv: aikkillen's tråd
Nike89: Jo men jag råkade vara där när Bofors mötte Timrå IK i Nobelhallen. Det är Bofors hemma arena eller?? Det var då jag menade att Bofors inte hade något att komma med.
För de som inte vet så är AIK:s hemma arena Johanneshov eller Globen.(hockey).
För de som inte vet så är AIK:s hemma arena Johanneshov eller Globen.(hockey).
Sv: aikkillen's tråd
HOCKEYISSA: vi är helt klart bättre i år än vad vi var i den matchen....men även om vi inte var bättre så skulle vi ha slagit det laget ni har....
Krossa Gnaget!!
Krossa Gnaget!!
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk
« Föregående · 208381