vi vann mot Bajen nu har vi chans att gå upp
Seger mot Bajen
« Föregående · 253499 Till forumet
Sv: Seger mot Bajen
synd att ni inte kunde slå lhc idag...tycker ni var det bättre laget i första perioden och slutet av matchen....Lycka till i fortsättningen!
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk
Sv: Seger mot Bajen
stort aik fan: ja 3000 är ju ETT steg på vägen men 3000 är en dålig siffra i KS!
« Föregående · 253499