stort aik fan: Inte mycket mer.. därför kan båda ni stanna kvar i Allsvenskan.
Seger mot Bajen
256100 · Nästa » Till forumet
Sv: Seger mot Bajen
stort aik fan: ja 3000 är ju ETT steg på vägen men 3000 är en dålig siffra i KS!
Sv: Seger mot Bajen
synd att ni inte kunde slå lhc idag...tycker ni var det bättre laget i första perioden och slutet av matchen....Lycka till i fortsättningen!
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk