Bandy

1904 inlägg · 143 ämnen

SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn

1007552 · » Till forumet


Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Robban_Brynäs: Jadu man kan ju fråga sig hur många som var närvarande mentalt i SAIK...oförklarligt hur man kan vika ner sig så enormt,inget av det spel man skapat tidigare syntes till.
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
RavenLord: Tur att du slapp lägga ut pengar på biljetterna!! Håller med dig... långt ifrån någon bra finalen. Edsbyn var inte särskillt bra, utan det var SAIK som var dåliga. Var "Murren" med i matchen?? ;)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Robban_Brynäs: Betala som tur inget för våra biljetter..fick förfrågan om jag ville ha 2 till mig och sambon i fredags efter att min svåger försökt bli av med 4st av de 8 han fått genom sponsring men alla tackade nej.


Måste varit en av de tråkigaste finaler att se på för alla utom Edsbyfansen eftersom de var inget spel alls...Det var som att stå och titta på en stillbild.
I SAIK var det enbart den som hade bollen som åkte skridskor de övriga stog stilla/gömde sig.
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
RavenLord: Är glad att jag inte åkte till uppsala igår. finalen var avgjord efter 15 min. Att betala mycket pengar för att se en match som mer eller mindre är avgjord efter en kvart, nej tack...

Men... SAIK såg riktigt bleka ut igår, de skapade ingenting...
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Pinsamt var det att vara på Studenternas igår och se hur SAIK vek ner sig totalt och inte fick ut något av laget.
Obegripligt hur man kan vara så bleka i en Final..
Har långtifrån sett alla matcher i år men den här lär vara en av de sämsta man gjort på grymt länge även om Edsbyn gjorde det bra men dom mötte ju inget motstånd alls och blev bjudna på enorma ytor

Pinsamt nästan i klass med att se Brynäs

Bara säga Grattis till EIF 5e Guld
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Go vinst idag, vilken moral det finns i Edsbyn!
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Friman SR: Keno ? det är väl ändå "lätt å Vinne" =)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: Vad du än hoppas på så funkar inget, kör Keno istället och tala sen inte om hur det går....;-)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: Frågan är när vi får köra det med Brynäs spelare!! ;)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19: Gabska coolt när spelarna kör växelvis ramsa med fansen :-)

Jaha, vad skall man nu hoppas på ikväll förutom att Christer Sjögren och Pirelli blir tok sist ;-)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Grattis Edsbyn.... Jag säger inte mer....
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19: Ha ha!! Du skojar inte.... ;)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Robban_Brynäs:

-9-3 o matchen känns avgjord vräker Härenstam ur sej.

Nähä?Matchen var avgjord efter en kvart.
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
5 mål på 33 minuter har hänt förr....
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
fan vilken kross, byn leker ju med dem. Riktigt kul!
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
2-3 snabba av SAIK i början av andra så tar Saik hem det här... ;) Skämt och sido, SAIK ser riktigt bleka ut...5:e raka till byn...
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: Aava, Aava, Aava ! ;-)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Friman SR: Nu är det över. Ograttis till Byn.

OT: Selånger har man gått och sett ett antalgånger på Gärdet
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Friman SR:

Eller varför inte Einar Ask.....:)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: Kalla in Knatten Olsson fort som faan, då och endast då, så finns det en mikroskopisk chans för SAIK tror jag...

Heja Selånger SK..;-)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19: Det finns en liten chans att de kan vända eftersom det är gott om tid kvar men då måste de hålla ihop laget bakåt också.
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19:
Jag kan just inget om bandy, men nu skulle jag också tippa på att matchen är körd. Synd bara att jag spelade på SAIK. :)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
JD:

Hans Elis Johansson säger att matchen inte är körd.

Jo Hasse,den är tokkörd:)
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: 5-1 efter ca en kvart. Kommer det att sluta med handbollssiffror tro ?
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
65selander: Håller mig till finaltråden ;-)

Vad f-n är det som händer... 13min 4-1 till byn. Myckert tid kvar men då får försvaret skärpa till sig.
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Robban_Brynäs: 4-3 till SAIK efter ledning med 4-1.

I damernas final har Nässjö totalt ramlat ihop 3st snabba mål på någon minut efter att Nässjö har haft spelet en större del i 2:a
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
mattias - 74: 4-2 till SAIK... men jag har haft fel förr denna vinter....
Kommentera

Sv: SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn
Bissett19:

Saik är favoriter på spelsidorna, jag tror på tronskifte. Heja SAIK , trots att jag inte skall se matchen. Polaren håller på BYN!
Kommentera

SM-Final 2008 SAIK-Edsbyn

SM-final dax då.

Forza SAIK,men tyvärr vinner väl Edsbyn igen.Tips SAIK-Edsbyn 3-5.Hedqvist smäller dit 3 hörnor sista 10 minutrarna.

Kommentera

1007552 · »