Faaaaa....
58496 · Nästa » Till forumet
Sv: Faaaaa....
Morgan Johansson har jag aldrig kollat på tror jag så jag kan inte säga om han är dålig eller inte.
Faaaaa....
Faaaaan... va dålig match... men domaren sög ju...!!
dömde för småsaker som brydde sig inte om de riktigt fula grejerna....
dömde för småsaker som brydde sig inte om de riktigt fula grejerna....
Länkar:
http://www.bodensik.com
http://www.bodensik.com
Vad jag vill ha sagt är att vissa domare är inte bättre än såhär. Ingen högstanivå, men en grym lägstanivå!!