BIK Karlskoga

HockeyAllsvenskan · 2517 inlägg · 471 ämnen

Säsongen 2025-26

Sv: Säsongen 2025-26
Realisten: Jag är öppet BIKare vilket väl syns här. Som tvättäkta värmlänning är det inget man smyger med ;

Realisten: hahahaha tack för dagens garv!

janersa: Tjenare 'gorillan'/janersa. Är du smygBIKare??
Jag ser att du har pratat med dig själv här i snart tre veckor. Är det spännande?

Asså vi skjuter mer än dubbelt så många skott som Almtuna, men vässan i avsluten saknas. BIK behöver höja tempot ett snäpp i matcherna, då kommer säkert också målen.

Nej, BIK var inte riktigt med i matchen idag. 1-4 till slut, och tyvärr avspeglar resultatet matchbilden mycket väl.
Grattis till Löven, men nästa gång tar vi er!

Usch, Björklöven är tunga ikväll. 7-23 i skott och 1-3 i mål efter två perioder. BIK måste lyfta ordentligt i tredje.

Otrolig upphämtning mot Troja i tredje, och två pinnar till slut. Men hade BIK spelat från början som man gjorde i tredje så hade det varit solklar vinst. Behöver vara med från början i nästa match.

Ny seger mot Mora och två pinnar. Bra inledning på serien.

Det blev ingen biljett denna gång men såg matchen på TV. Syns att det är i början av säsongen, lite oslipat spel. Men skönt med vinst för BIK som var snäppet bättre enligt min till 100% objektiva bedömning.

På onsdag kommer BIK hit till Oskarshamn. Ska nog skaffa biljett. Jag brukar vara den ende på sittplats som har BIK-halsduk. Kanske jag ska smyga in på bortastå den här gången.

Säsongen 2025-26
Skön öppning på serien. 4-1 borta mot SSK imponerar.

« · 2916828