willysson: Kan inte hålla med dig där. Det har i mitt tycke inte kommit ut ett bra tyskt album sedan Uli Roth lämnade Scorpions. MSG räknar jag inte som tyskt. Någon enstaka låt har de väl producerat (tyskarna alltså) men ej ett helt album.
Ok jag ska väl inte glömma Accept, men det är undantaget som bekräftar regeln.
Tacka vet ja britterna. Och då tänker jag närmast på de från Midlands och några gubbar från London.
Så här på kinesiska nyårsaftonen vill jag önska alla ett gott nytt år! Lite kul för alla med Öviksanknytning, vi går in i Modos år i år enligt den kinesiska almanackan. Grattis alla i norra Västernorrlands Drop-the-puck-kretsar!
mattias - 74: Kan varmt rekomendera att besöka denna festival. Var ner dit förra sommaren och bevittnade en kanon spelning med Judas Priest. Kannon stämning och ett schysst festivalområde som inte blir till en stor lerpöl vid regn. Bra camping och en organisation av världsklass. Eller som Udo Dirkschnieder utryckte det.
Paddan: Äh, jäklar, det stod ju att Globen skulle skymta i bakgrunden. Skyller på att jag just nu sitter och ska försöka få tre halvjobbiga skrivjobb klara till på fredag. Som det känns nu en nästan omöjlig uppgift.