Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Dream Team: Westin Hotel vid Times Square var ett korrekt svar och skägget ler vackert på din bild. Vad vill du se.
Roligt med Westinbilden. På illustrationen när hotellet står där helt frilagt ser det otroligt spektakulärt ut. På plats i neondjungeln vid Times Square sticker bygget inte ut alls.
Frisco:
Oj. Nu har den nog länkats till tre gånger, den där bilden. (Sådär. Nu förekom jag han som länkade till den första gången.)
muzze: Om nu din bild blir godkänd har du en skrattande Kent Forsberg här. En rätt ovanlig företeelse det, vad det verkar...
[bild]allehanda.se/artikelbilder/2004/16/a_040416234305_2.jpg[/bild]
Frella:
Naturligtvis gör de det. Jag var nog bara lite seg i huvudet när jag skrev GB. I vilket fall som helst förstår jag verkligen inte hur man kan tappa förtroendet för AB för att de råkar vara roliga ibland.
mok:
Det finns väl saker som är knepigare att de skriver om än att de driver med GB? Lite humor måste väl även en blaska som AB få ha?
Helg Ernest: I förra veckans Efterlyst redogjorde Aro hur många värdetransportrån som begåtts i Norden under 2004. Sverige toppade listan med drygt 80, Danmark tvåa med ett femtiotal, Norge som trea med knappt 20 och Finland med 0(?) rånade värdetransporter.
Vad det beror på kan man spekulera i....
nummer41: Här kommer en bild på pappa Nordahl omgiven av sönerna.
Jag viss se en bild på hotellet där Bettman höll presskonferens och berättade att säsongen är inställd.
Så att han har chansen att komma ut efter halva tiden.
Alla borde få en andra chans.
Helg Ernest:
Bilden i artikeln är både retuscherad och censurerad jämfört med orginalbilden.
Helg Ernest:
Det skrev han inte och därför så borde nog nummer41 få rätt för sitt bidrag.