Triumph - The insulting Dog från Conan O'Brien Show utanför Michael Jackson rättegången. En hel del sköna påhopp på fansen. Varav den bästa är [url=poststuffx.entensity.net/061305/triumph-jackson.wmv]"So tell me, on a scale of 1-10... how old is Michael Jacksons boyfriend?" (OBS! videofil) [/url]
Eftersom Frisco är very much bortrest, Poffa jobbar på annan ort och jag förstår att du är sugen på att leta bilder ger jag Frisco i uppgift att när han kommer hem göra armhävningarna, och så önskar jag en bild på gruppen Troll.
slashpuppie: Bilden behöver ju nödvändigtvis inte bli bättre för att det är 12x zoom på den om du nu inte står på längre avstånd vill säga. 5x brukar ju funka bra... 12x stiger ju priserna samt att kamerorna blir inte riktigt lika lätta att bära med sej.
Chief: Nja, ditt tjat till trots så går jag nog inte med på något sånt... än. Fast att dumpa min gamla dator utför El-Offs svarta pist skulle nog gå fint.
65selander: He he, en åsikt jag brukar framföra med jämna mellanrum till infödingarna, Linlöping mot nya dalar typ. Alltid lika roligt att höra en östgöte bli upprörd. ;)
Paddan: Äh, nästa gång förväntar jag mig ett Bjästa-TIFO.
danke