Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Salle:
Många kroppkakor blir det. Jag vill nu se en bild på en whiskytunna från ett svenskt whiskydistilleri. Det skall tydligt synas vilket distilleri det är ifrån.
65selander: Percy är nog i allra högsta grad inblandad i MIF, värvningen av Lilja nu idag är väl ett säkert tecken på det. Lär inte spela gratis direkt.
Angående domen mot Percy tror jag det landar på nåt mellanting såsom två månaders fängelse eller nåt sånt meningsfullt.
Vad sympatiska de framstår, de som väljer ny påve, när man läser Aftonbladets lilla artikel idag:
"Han berättade att han under kardinalernas överläggningar kring påvevalet, den så kallade konklaven, bett högre makter om att få slippa bli vald.
– Vid ett tillfälle bad jag till Gud, ”snälla gör inte detta mot mig”, sa påven.
Han förklarade att hans önskan varit att få leva sina sista år i lugn och ro."
Batman: Godkännes inte då det inte fanns personer som höll i flaggan så man såg hur FETSTOR den är.
Lägger ut en korrekt bild då jag kommer att vara frånvarande en sväng.
[url=www.jimcline.com/colonialmex/flag%20ceremony,%20zocalo001_std.jpg]Så här hade jag tänkt att det skulle se ut.[/url]
Överlåter till tävlingsledningen att fortsätta tråden.
Bergius: Jag måste nog underkänna denna med. Orsaken är det jag skrev i tidigare inlägg...
"Salle: Orsaken till kompletteringen är denna "Flagga".
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång."
Jag kan som ledtråd säga att det finns en fetstor flagga på stång på vad som anses vara världens största torg.
Poffa: Som sagt. "Med risk för att Poffa rättar mig..."
Visst kan man väl (om man vill) spela in i "lägre kvalitet" på HDD:n som man kan på alla andra hårddiskvideos???
Salle:
"Om utrustad med hårddisk (500S som bilden visade har inte HDD) så kan man spela in från DVD-kvalitet ner till sunkig video."
Ööh, va? Om du spelar in till HDD får du råformatet vilket innebär att du behåller exakt all information. Dessutom kan man spela in till HDD även om man inte har en i boxen. Man kan nämligen mounta en katalog på en vanlig dator och på så sätt spela in till den. Med en DVD-brännare i datorn kan man då med hjälp av diverse program få helt perfekta DVD-skivor med t ex hockeymatcher och filmer.
Dream Team: Du kan kolla in priserna själv här men nog verkar den schysst OM du har parabol och några du kan cardshara med för codecs-delen är visst tuff nu med hårda krypteringar på Canal Digitals utbud.
[url=www.dreambox-sweden.com/]http://www.dreambox-sweden.com/[/url]
Dream Team: Med risk för att Poffa rättar mig...
Dreambox är en Multimedia-enhet som kan funka som bla (hårddisk-)video, satellit-dekoder, TV-tuner.
Den klarar att (pirat-)dekoda av de flesta/alla möjliga kanaler antingen med inbyggda codecs eller via delade äkta abbonemangskort via Cardsharing över internet.
Om utrustad med hårddisk (500S som bilden visade har inte HDD) så kan man spela in från DVD-kvalitet ner till sunkig video. Den finns med DVD-brännare för direkt kopiering från TV/SAT till DVD. Den finns med nätverksanslutning för att skicka/ta emot video från dator och hämta codecs eller cardsharingdata.
Salle: Orsaken till kompletteringen är denna [url=www.comicsonduty.com/images/A-N_Game_Big_Flag.JPG]"Flagga"[/url].
Denna används ju bara som "patriotisk dekoration" och aldrig kommer att hänga på en flaggstång.