Friman SR: Nu hade jag helst sett Zico iförd någon klubbdress och inte landslagsdressen, men låt gå då. Brasiliens vackra tröja kan man inte se nog av heller. Kör Frippe!
Friman SR: Dåligt av en radiostation att påstå att dom har "kommit på" detta. :-) Platespotting är en vanligt förekommande företeelse som har funnits länge.
Följ länken så kommer du till en stor mängd likasinnade.
VARNING. Börja inte för då är du fast i en 10-15 år sådär och som sagt man blir en mycket sämre bilförare.
El Maco: Nyvaken från soffan på väg till sängen önskar jag mig en hög med högtalare av klassiskt märke. För det är vad som kommer att krävas imorrn för att väcka mig känns det som.
Så en hög med högtalare av klassiskt märke alltså.
orion: Jo, jag har själv varit där och jobbat idag. mellan 12-17 Krängde data prylar åt Timrå Data & Service. Hörlurar och nätverkskabel öste jag ut i dag. Dom är roliga dom små liven, då kommer dom, kollar och frågar pris. Återkommer snart, så drar dom förmodligen och kollar på nätet var prylarna kostar innan dom slår till. Sonen är där och jobbar både för Krang och TDS. Jag skall köra ett skift i morgon med (Idag) måste ju ställa upp för grabbarna när dom behöver hjälp ( c : Det är ju kul också !
Helg Ernest: En jobbarkompis till mej är med och regerar krangpartyt. Finns liksom ingen anledning att ett gammalt troll ska störa dom unga talangerna. Dessutom har dom hårda kriterier: Alla som vill vinna nåt ska sitta i den förbannade datorhallen och hacka sig trötta! Ändå fick dom in ett cyberbidrag från Polen, alltså: han/hon som skickade det kan ju inte ta sig dit, men då inrättar dom en klass för bästa bidrag från Polen, så han/hon får vinna ändå...
El Maco: Appropå Mekka läs i texten. Vart arrangeras Krangparty? Sverige > Sundsvall > Nordichallen
Vi håller till i en av sveriges nördtätaste städer, norrlands IT-mekka, nämligen Sundsvall. Nordichallen är lokalen vi använder oss av. Den ligger centralt belägen och fullt av parkeringar finns för er som väljer att ta bilen hit. Låter det struligt att ta sig hit? Lugn, vi har en del mycket fina lösningar åt er som funderar på att ta buss, tåg eller flyg. Kolla längre ner på sidan.
Musik Skriver du egen musik? Var med och tävla då för fasiken!
- Tillåtna format är MP3 eller OGG 192 kbps, 44.1 khz, stereo. - De första tre minuterna (3:00) av bidraget kommer att spelas upp publikt. - Bidraget får max ta upp 10MB diskutrymme. - Krang organization förbehåller sig rätten att placera bidrag i passande kategorier. - Produktionsfakta skall medfölja bidraget. ( Med vilket eller vilka program musiken skapades ) - Råformat/projektfil/workspace för alstret ska vid förfrågan kunna delges juryn ( ex: .xm .rns .sng .iso)
Inte just nu men 2100 på ZTV så kommer South Park: Bigger, Longer, & Uncut. Filmen är en riktig höjdare har själv sett den ett par gånger. Kylen är laddad med Coca Cola, OLW Lättsaltade Chips och Taco Dip.
65selander: Ähh, det är ju helg och då kan man väl skriva lite hur som haver. Är man bara tillräckligt påverkad av gasolen så har man inget minne av att man varit inloggad på HS och skrivit en massa dynga. Sen så går det en vecka igen och alla gamla skriverier är glömda och förlåtna.
"Lär dig livets enkla gåta, älska glömma och förlåta".
Salle: Jaja, senil är jag men faen inte gammal. Jag lovar att hålla mig härifrån i minst en vecka. Men sen så är jag tillbaka och oredar ner här på HS.
miiike66: Okej då... Lite överseende med vissa gamla (läs senila) stötar här på HS får man väl ha. Men när dessa får såna som går med i deras villervalla så måste ju nån leda in de små på den rätta vägen igen.
Salle: Jahaja - ska det vara på det viset så loggar jag ut igen och återkommer inte på flera dagar och nätter.
Ni måste vara lite flexibla och tillåta gamla stötar som en annan att få härja fritt och ställa till med lite villervalla i ett par inlägg en gång i veckan. Det är väl det minsta man kan begära
Ni överlever säkert tills nästa vecka då jag loggar in och skriver nåt fyndigt och jättesuperdupersmart igen.
Avslutningsvis så önskar jag mig en skitfin sommar i hela Medelpad. I resten av landet får det gärna spöregna.
nummer41: Underbart vacker. Nu kör vi nya och lite enklare regler så att alla förstår tycker då jag dårå. Poffa ska inte tro att det är han som bestämmer när man för en gång skull tar sig tid att plita ner ett fint och vältaligt inlägg.
Poffa, Frimansson, El Maco och Salle m,fl: Nu är jag "back in business again".
Jag vill se ett stort VM-guld. Ju större desto bättre.
Sen så vill jag passa på och hälsa till mamma också dårå. Hej mamma! Solen är full och jag skiner.
Man har väl igenkligen tre önskningar?
Då vill jag också se en fet bild på nån läcker br.. ehh truck, gärna 24 meter lång dårå eller ett road train och gärna av märket Scania eller Volvo eller Daf eller Man eller varför inte en Kenworth med en fet Cat-V8-rova under huven. Helst ingen Renault eller Iveco men kniper det så kör till.
Avslutningsvis så vill jag bara önska mig och er andra en fortsatt trevlig helg och må Zamboni, Frank dårå, inte vända sig i graven igen...
nummer41: Här kommer det ännu en lätt önskning från min sida.
Jag vill se en bild på Prinsessan Benedikte dessutom så skall hennes två systrar vara med på samma bild. Och kom nu inte med någon gammal bild utan det skall vara en bild som är tagen de senaste åren.
Sannes: Du har rätt... Har Du kanske shoppat i Tyskland....hehe. Men om man spanar när man åker förbi Odense så kan man få se en skorsten som ser ut som en giraffhals...... där, där gör dom den ädla drycken.... Förresten, trot eller ej, så har en giraff sju halskotor precis som alla andra som är i samma bransch som giraffen enligt Linné eller någon annan kloker faaan... Fast där har nog längden en viss betydelse..........;-)
Jag vill se ett bröllopspar, men det ska vara två kvinnor som vigs med varandra.