Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen
« · 545503 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
mangan: Fast den här bilden är förmodligen bättre. Jag skulle vilja se en bild på Brynäsarnas motsvarighet till tomten. Ni vet, likadant skägg och ungefär samma ålder och kroppsform.

Frisco: Här är han.

Då vill jag se en bild på Tomten. Ja Bajentomten såklart.

Frisco: Stiligt!  Önska på...

Pappin27: japp. inte godkänt :-)

Pappin27: Då vill jag se en punkare med "alla" attribut. Ju högre tuppkam, fler knappar osv desto bättre.

Salle: Aja, den får duga. Ser ut somm i en period paus eller nåt =D
Önska.

Huge: Bangolf är lika sexigt som Red Eagles!
Minigolf är som Timrå IK...

Pappin27: Hittar ingen som är så cool att han gör det under match.

[url=the.honoluluadvertiser.com/dailypix/2004/Nov/30/il05a_b.jpg]Men denna kanske duger[/url]

Frisco: Helt rätt.

Då skulle jag vilja se en bild på en Basket spelare som står och snurrar bollen på fingret under en match..

Pappin27: Är dte denna du menar? www.pixelpim.com/diversegalleri/images/bagge.jpg

Iså fall får du önska.

Tack för förtroendet.

Jag vill se en bild på en Bagge.

Frisco:Tackar. Vassego!

Pappin27: Sport & Sport...Man kan åtminstone vinna en pokal för det man gör med bumerangen. Gissar att det finns flera discipliner i denna "sport" men jag vill bara se en buckla...

Salle: Bumerang sport?
Finns det?

Salle:

Godkänd.

Poffa: Jag vet att det finns/fanns en skitcool bild här på nätet som visar din önskan men hittar den inte. Där träffade klubban precis bollen och bollen var helt platt, inte riktigt halvmåne men nästan, på träffsidan.
Samma sida hade bilder där gevärskulor träffade frukter, en glödlampa som sprängdes med glödtråden fortfarande hel och glödande mm.

Har sökt hela lunchen nu men hittar bara denna:
[url=www.worldofstock.com/slides/PRE1701.jpg]Precis innan träff[/url]

Om denna godkännes vill jag se en pokal man kan vinna i bumerang-sport.

65selander: Lustigt.
Det var väl mnigolfarna själva som ville ändra till "Bangolf" pga att dom tyckte det lät lite töntigt med "Minigolf".
Tillbaka till ruta ett, mao: Golf och Minigolf.
Skönt.... :-)

Huge:

Bara för att slippa se en massa minigolfare/bangolfare som står och puttar på filtmatta.

OT: [url=www.lapa.co.za/mybasket/product.asp?PublicationID=553]Kortgolf[/url]

Visste ni förresten att ordet Bangolf är på väg ut och namnet Minigolf kommer tillbaka

Poffa: "Långgolf"?
Finns det kortgolf också? ;-)

En riktig bild, skall det vara. Ingen teckning eller animering.

Paddan:

Jaha, ja. Vad skall man önska? Börjar nästan ta slut på önskningar. Fast någon liten skall jag nog kunna skaka fram. Jag vill se en bild på en långgolfklubba som endera precis träffar bollen eller som är momentet innan träffen.

Poffa: Nja, jag är inte riktigt nöjd förrän praktikrapporteringen är godkänd, men jag är positivt inställd till den där bilden.
Wish away

Paddan:

Är du nöjd nu?

knaskamilla: Ok, då vill jag se en Morgan trike

Paddan:

Wow. Det var annat än den jag fotograferade, det. Nu blir han nog glad! Önska på.

knaskamilla: Ok, då får du väl någon sån då.

Och för att sedan bli ännu gladare så... "If you fancy a wee dram after that, The Jameson Distillery (Bow Street, Smithfield, D7) run excellent tours culminating in a spot of whisky tasting."

Då har jag klämt in både en tram och en dram...

Salle:

Då önskar jag en bild på en Dublinsk tram, så blir Frisco kanske lite glad.

knaskamilla: Vajert. Det planet har den största toalett jag sett ombord på ett flygplan. Allt för att kungafamiljens damer skulle kunna komma in där med kjol/klänning med så lite problem som möjligt.

Önska på...

Salle:

Paddan: Jag vill se TP100 aka Swedish Air Force One.

Salle: Tackar, önskan är din.

Hälge: Ok, jag önskar en bild på min färdiga praktikrapport... nej, jag menar en bild på Cat Deeley

Paddan: Perfekt. Önskan är din.

Hälge: Här har du en bild på Dumbo

knaskamilla: Nej, det gör jag inte. Sitter bara och väntar på att någon ska komma in med rätt bild, men jag försvinner strax till tv-soffan.

Hälge:

Du missar väl inte Zäta på TV4+ snart?

Sv: Bästa gitarrsolo !.
Robban: Jag tycker att de här personerna verkar riktigt fenomenala på att hantera sina instrument.

knaskamilla: Det var en riktig bild denna gången. Du kom på tredje plats. Grattis.

Frisco: Jaha, då tackar jag för det och önskar mig en karikatyr-bild av Lars Norén.

Frisco:

Damn, jag som precis hittat en se.jpg. =)

Hälge: Den får du rätt för.

I min tanke var det visserligen en sån här images.tradera.com/460/13721460_1.jpg

Underligt att nån lägger ut en tecknad karta med Sveriges fågelstationer när man vil se Se.

Önska Hälge.

Frisco: Eftersom det tydligen var bannlyst så visar jag egentligen inte den här sidan även fast jag visar den.

Frisco: Ä´re en sån här ?

« · 545503 · »