Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen
« · 546360 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
Salle: Visste du att det funnits Chokladzingo?

www.hockeysnack.com/user/files/20/zingo.jpg

Sv: Musik
knaskamilla:

Skumt, jag får då fram alla band som spelar under veckan.

Är Skara-Bert som har dragit igång detta dansband, vi får väl se hur länge det håller för grabbarna.

Frisco: Klassisk förpackning och lika klassiska ord.

Då vill jag se drycken som beskrevs med orden "Försvinnande god".

knaskamilla: Jag hittade Sannes sida. Det kommer en svart "menybar" uppe på sidan efter en viss laddtid. Under Program där så finns Orrparken och hela veckans program.

Prova denna direktlänk annars.
[url=www.dansbandsveckan.nu/program/orrskogen.asp]http://www.dansbandsveckan.nu/program/orrskogen.asp[/url]

Sannes:

dansbandsveckan.se? Jag hittar ingen programlänk på den sidan.

Känner igen killen på bilden, dock. Ännu en FF-produkt som hamnat i den svängen...

Salle: Grattis!

Frisco:

[bild]images.tradera.com/891/14047891_1.jpg[/bild]
"-Du, Perikles, hvornaar smager en Tuborg bedst? -Hvergang."

Sannes, knaskamilla: Dags att starta en dansbandtråd?

knaskamilla:

Det är ett nytt dansband, jag tror att de startade i höstas. Jag har själv inte hört dom ännu, men jag hoppas att jag snart kan göra det.

Programmet finns visst på hemsidan, klicka på program och därefter Folkets Park Orrskogen. För egen del så vill jag inte gärna besöka den sidan, det påminner mig om att jag i år inte kan åka dit, fick flytta min semester.

Salle: Jag vill ej se nån dansbandsbild.

Jag hade en flaska där det stod något i stil med: Öl är inte till tröst utan bara till törst (fast på Danska).
Stort av ett bryggeri tycker jag.

Jag vill se en bild på Perikles.

Frisco: Finns väl inte i SAOL precis men det skiter jag i.

Snygg bild. "Vi möts vid Elefantporten" stod det på bakettiketten på Carlsberg (Guld) starköl förut. Varsågod att önska.

Sannes:

Aha. Highlights är alltså ett band? Där ser man. Alltså - jag hittade ingen information alls om t.ex. programmet på deras hemsida. Skumt, tyckte jag.

Sannes: Jag ville se en bild på Carlsbergs klassiska entre, som även namngett ett av märkets nåkaste öl.

Salle:

Japp, rätt bild. Din tur att önska.

knaskamilla:
Nja, nu var det ju inte "gammeltjoet" jag tänkte på.

Dansbandsveckans hemsidan är inte någon höjdare, men klart bättre än tidigare år.

Sannes:

Glomdalens Trekkspillsklubb?? Är det bara i min dator som dansbandsveckans hemsida knappt innehåller något, förresten?

(Bifogar en länk till lite humor.)

65selander: Jaså det säger du. Förklara detta då. :-)

[bild]www.avigsidan.com/avigsidan/cpict/iron_maiden.jpg[/bild]

65selander:

Tycker du ja....

Bara för det, så vill jag se en bild på sångaren i det dansband som spelar i Malung, på bana 4, måndagen den 18 juli.

Salle/Sannes/Knas

Dansband är Djävulens påfund!

Sannes: Ulf "härnta" Härnström (en ungdomskamrat till mig faktiskt) i full action. Du får lov att önska, Sannes.

Sannes:

Jag tycker Susanne ser lite skrämmande ut. Hoppas Jennie inte gör det... ;)

Salle:
Kan förresten meddela att Blender har en ny sångerska som heter Jennie, skall bli spännande att höra henne sjunga. Synd att Susanne slutade.

Här är bilden

nummer41: Godkänner jag inte. Visst är keyboardisten med på bilden men vem av dom är det.

Salle: ??

Frisco: Jag vill se keyboardisten i det dansband som spelar just nu på Molidens folkpark.

Salle: Äh, det där var inte taffligt. Det som var taffligt var de överbetalda utespelarnas inställning inför matchen.

Men ok då.

Önska.

Salle: Äh, bild ville jag se.

knaskamilla: Jag vill se en bild på en som är tafflig.

Frisco:

Oj, taffelbrännvin! Vilken slump. Önska på.

Frisco:

Jaha. Då önskar jag en bild på brännvin.

knaskamilla: Vacker bild.

ÖNSKA!

nummer41:

Men hallå, du kan ju inte lägga ut en länk till en google-sökning - tävlingen går ut på att lägga in en bild.

Frisco:

Taffel i fin omgivning.

Frisco: Men vad sorts taffel?

nummer41: Fel. En sa jag.

Frisco: vet inte men du kan ju kolla?

nummer41: Jag vill se en taffelbild.

Frisco: tackar för den! Det var exakt den jag sett! Vad vill du se då? (ruggig hockeymatch nu då...brrr)

Sv: Bästa raggingsreplik!!!
mangan: he he...Ikväll kan man köra med: "-Kände du skalvet igår? Annars kan ju jag skaka om din värld?."
Tråkigt, kanske. Men en kompis till mig var på krogen häromkvällen då en tjej dyker på honom och undrar om han sett hennes nycklar, vilket han inte har då, då går hon och kommer tillbaka efter en stund och frågar igen om han sett hennes nycklar? -Nej, svarar han då hon säger: - Ja, då måste jag få sova hos dig då!

Paddan: Ahh, äntligen!!! Då vill jag se en snygg bild på PAIN:s Peter Tägtgren med bar överkropp!

nummer41: Det var den jag var ute efter, en av sidorna från Nanny Oggs Cookbook.
Varsågod, det är din tur att önska.

Paddan: här är en bild!

nummer41: Det är rätt svar, men tyvärr hittar jag ingen bild i svaret.

Paddan: varför syns inte mitt svar? Provar igen med detta svar och vilket av svaren vill du ha?

« · 546360 · »