muzze: det har inte gått rikitgt 24 timmar men jag börjar väl göra mina armhävningar. Jag har hittat en bild på gänget som jag villle ha bild på och i rätt mundering men inte i rätt miljö.
den bifogas.
Önskningen går väl vidare till den som visa en bild på en glass eller nåt.
Salle: Jag vill se en bild från Midnight oils framträdande under OS i Sydney 2000, där man tydligt ser vad det står på åtminstone en av bandmedlemmarnas scenklädsel (bandet hade enhetlig scenklädsel).
Helg Ernest: Du trodde du hade nåt på gång där va...
Men dessa kolvar var ovala från fabrik, det är inte ens från en boxermotor utan en V4 (som med dom ovala kolvarna får kolvyta som en V8 mha 32st ventiler och 8 tänstift), och BMW är inte rätt det heller.
Jag utlovade facit till min bildönskning som numer ligger långt bak i tråden men eftersom jag är en man som håller mina löften så var Salles bild på En svensk tiger korrekt och vi slipper därmed göra om alla önskningar sen dess.
Salle: Måste ju bli vilken BMW kolv som hellst ? Dom blir ju ovala av att dom ligger. ( c : Om du inte tror mig, kan du fråga vilken Porsche , Bubbla, Subaru ägare som hellst.
Salle: Jomenvisst, det där stämmer bra det. Väcker minnen från ett antal trevliga stunder på puben The Flea & Firkin (som tydligen ändrat namn till Footage & Firkin) strax utanför universitetsområdet i Manchester.
Jag vill se en bild på en ölkapsyl. Denna önskan är förövrigt min sista för idag. Kapslylen ska vara svensk och ha ett djur på sig. Djuret kan vara raffigt på ovansidan. Djuret i sig kanske är smart men har träskalle i ett visst landskap. Träkropp också för den delen. Det finns ju Nordsvenska varianter på djuret och de är inte svaga.
Alltså drycken i denna kapsyls flaska hette de fyra första bokstäverna på landskapet sen ett mellanrum och sen inte svag.