Café

Grupper · 49980 inlägg · 1048 ämnen
« · 550496 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Roliga länkar

Paddan:

Groda och Padda är väl två vitt skilda djur, va? Sånt trodde jag var stenklart för dig. :-)

Poffa: Oj, jag trodde ett tag att du var arg på mig... ;)

Poffa:
Är det någon som har länken till den arabiska översättningen av INTE FAN?

Hata grodan. Hata den...

Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard:

Den godkänner vi. Grattis! Din tur att önska.

87bth01:

Regnbågsränder på tröjan hade han dock, Benny Landin däremot brukar väl ha vita grejer på sej så jag ger mej.

The Fat Bastard:

Den första bilden är (troligen) manipulerad. Killen på den andra bilden har polisonger och dricker öl, men han har ingen randig skjorta. Det har f.ö. inte killen på den första bilden heller.

87bth01:

Den här killen har välutvecklade tattarhängslen.

www.aftonbladet.se/nyheter/0109/25/beerladen.jpg

Konstigt att ingen hittade Nemo.

Bergius:

Okej jag vill ha en bild på en polisongprydd man i randig skjorta som dricker öl.

87bth01: Ja den får du godkänt för.

Bergius:

Den då :)

87bth01: naej, är det ens svante?? Svante är många hårstrån fattigare än den bilden.

Bergius:

Duger den?

En bild där "Svante" är med räcker för godkänt.

Sannes: Jag vill se en bild på "Svante" i filmen Torsk på tallin.

Bergius:

Den bilden kan jag inte protestera mot, så din tur att önska.

Salle:

Jag har sagt det ett antal gånger tidigare men säger det igen, jag klarar inte av att få stora bilder på en del av Era önskningar. Så det är bara att gilla läget... :))

Det börjar bli läge att komma in i någon form av "nationaldagsfirarkänsla", så jag vill se en bild på en svensk flagga.

Sannes: Det är bättre. Synd på den lilla bilden bara så jag lägger in en större nu när jag ligger på plus igen.

[bild]www.fullgaz.co.il/focus/mvagusta/10.jpg[/bild]

Men önskan är din.

Salle:

Duger en 73:a, då?

Salle:

Shit oxå.....

Sannes: Rätt hoj men som du säger fel årsmodell. Det där är en 75:a. Äldre skall den vara.

Salle:

Om det är tidigt 70-tal vet jag inte. Men jag tror att detta är en MV Augusta 750S

El Maco: Då vill jag se en MV Augusta 750S från tidigt 70-tal.

Salle: I den här snedseglarfrågan så tycker jag i alla fall att du får önska nåt. Men håll dig på land.

Friman SR: Det var Bill Koch som var på min simmarbild? Så var det Ted Turner du var ute efter så var jag också ute i det blöta.

Salle: Jag får ge dig rätt trots allt. Herr Ted Turner är allt lite lik Richard Harris....;-) Ted Turner vann America's Cup 1977 och han var en riktig rebel med sin stil i seglingskretsarna. Sedemera så grundade han CNN och numera har han en libra som han inte har en chans i världen göra av med innan han dör. Någon uttrycker det så här " ted turner , { a multi -millionaire if not
billion} " och då snackar vi dollar.....

Skarin: Musiken är inte lätt... men underbar:)

Ett liv utan förrakt är som att se  en porrfilm utan att äta ostkrokar min vän.

Halleulja för fan!!!

Friman SR: Å mannen nedan har samma förnamn som rorsmannen och mediamogulen.... Fast mannen på bilden äter inte kött som han inte har skjutit själv och han har en svinaktig människosyn... men han han rockar grymt fett om man kan filtrera bort hans idiotiska åsikter....

Friman SR: Å den där vita indianen, han heter Richard Harris, å han, han är inte så lik mediamogulen, miljardären, styrmannen och f.d äktaren av Jane, Peters syrra....så det så..;-)

Salle: Njaaa. vanlig dag på jobbet är det nog inte.... Fast så kan det nog se ut när man vunnit en segleritävling, för segraren ska slängas i sjön... Men är det verkligen mediamogulen, jag tycker han ser ut som han som spelade vit indian i en film.... Jag kan nog inte riktigt godkänna detta eftersom han då för mig ser ut som en vit indian....

Ääää,bättre kan ni.. Mediamogulen vid rorkulten i sitt esse eller kanske när han stirrar sin ex fru, Peter med motorcyklens syrra, pilimariskt  med ett finger i hennes midja i ögonen och bara leeeer.....

Förresten så var denna man den största rebell jänkarna kunde sätta som rorsman för att försvara America's Cup som dåtills aldrig hade förlorats, dom förlorade heller inte den gång han styrde, fast den segerparaden som segrarna då gjorde den går till historien som den fullaste, sämst klädda, galnaste, roligaste och varandes mest mot dresskoden segling... Det var skepparen och den sökta rorsmanen som såg till att det blev så..... Och numera så är han mediamogul och multimiljardär......

Friman SR: Detta var nog ingen vanlig dag på jobbet...

www.northcounty.com/sailing/billclup.jpg

willysson: "When I am king, you will be first against the wall".

Musik för massmördare......höll jag på att säga.

Radioskalle är ett overkligt bra band. Ett sinnessjukt bra liveband. Att ha sett dem två gånger live får mig att hoppa av välbehag.. Rösten kan framställa utlösning vid ett tryck på repeat-knappen.

Deras musik är inte direkt...........lätt.

Jag häver ur mej livsbejakande riktlinjer. Och vad möts jag av? FÖRAKT!!!!

Hitta nemo!

Sicken floskel....

Jag har email:at Lasse Anrell på Aftonbladet beroende på att jag hörde en grov floskel när Sverige mötte Malta....

Så här var det:... Sverige leder med 6 - 0 mot Malta och hade precis bytt in Marcus Allbäck...

Allbäck nickar en boll som stryker Maltaribbans översida....

Henrik Strömblad på TV3 utbrister då..: Allbäck, han är inte helt timead i sin utlösning......

Hehe... å vad tycker då Allbäcks fru om detta???? Skulle Mackan ha hållit sig tills han kom hem eller.......hehe....;-)...

El Maco: Tackar... Då vill jag se en mediamogul som vunnit America´s Cup, helst i sitt esse vid rorkulten, fast en vanlig bild på jobbet duger oxå...;-)

Friman SR: Spitze! Vad vill du se?

Lyssna på Mastering Swedish ( tre lektioner) på Slay Radio. =)

El Maco: Han finns där, hehe, på affischen för filmen G, spelandes i Nürnberg 47...nasse Olle....

Sv: HJÄLP....hjälp......
Friman SR: Jag behöver nog ingen hjälp... Jag har återigen kommit på att jag är helt cocobello lixom... --> Det är ju ytan där bilden läggs som ska vara anpassad efter hur bilden senare visas... SYNTAX HANDHAVANDEERROR... Det, det kom min lilla njure på efter mycket try and error.... För att bevisa detta och visa hur anarkistisk jag är så får ni nu se hur mitt baksidesomslag till Audioslaves "Out of Exile" ser ut när jag rent revolutionärt fixar en copy, likt ett blandband med en och samma artist dåra, åt en polare/polarinna bara för att jag är så snäll och att jag vill vilja kunna tjöta hål i huvudet på objektet så att det fattar hur jävla bra just den plattan är.... Rock'n'roll på Er lixom.....

Paddan: Den var ju änu coolare än den jag tänkte på. Fast min ser ju lite åffisiell ut.

[bild]www.zaldiva.com/images/MISCELLANEOUS/LIGHTERS/alien_nostromo_zippo_pic1%20(WinCE).jpg[/bild]

Paddan: Burken hänger med som bonus.

Jag vill se Olle Ljungström som nasse-rockare.

Salle: Hmm, ser ut som något älgen släpat in i varje fall...

På tal om älgar så vill jag i sådana fall se en bild på Rock Olga.

Poffa: Jag vill se en tändare med Alien-referens, och då menar jag filmen Alien.

Poffa: Europa Bana!;-) Sov gott.

Frisco:

Okej, EB står för EternitBana. Stupid me. Jag trodde det betydde ElitBana eller nåt. Blixt var det väl i alla fall...:-)

Salle:

Den duger, även om jag hellre sett äkta vara. Sådana fina gamla bilar skall inte förstöras så där.

Sv: HJÄLP....hjälp......

Salle: Ja, det kanske är lösningen... Men det är inte svaret på varför bilder rättsomdetärhippsomhapp blir pluttinutt när man publicerar dem i annan applikation....

Snart anarkist, jag... En bugg är en bugg, en bugg är en dans, ett Bugg är ett tuggummi....bubbelgum.......tuggummi eller tummiguggi som guddotter Tilde Vilde heller säger.....;-) Bill Gates, varför gör du så här med människorna och dess maskiner......

Poffa: Den sista gröna blixten är ingen EB-bana utan en filtbana;-)

« · 550496 · »