Café

Grupper · 49987 inlägg · 1048 ämnen
« · 552947 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
Frisco:

...eller ett sjukligt intresse för Uddevallabron, kanske?

Sannes: Brist på idéer?;-)

Jag vill se en bild på M/S Sunningen med uddevallabron i bakgrunden
Sannes @ Uddevalla 2005-05-08 00:46

Mats Edström:

Jaja, jag skall önska, men frågan vad.....
Men kanske skulle önska en bild på sig själv när jag är mitt i dansens virvlar, nä förresten det skall jag inte göra.

På tal om vägen till Uddevalla så vill jag se en bild på Uddevallabron.

Sannes: Min önskan ä r uppfylld med råge. Nu kan jag visa mina barn hur det gick till när det begav sig.

Trots desperat försök att muta mej med extrabonusbilder från Alisandali så går ändå nästa önskan utmed vägen till Uddevalla.

Wish away, Sannes!

Mats Edström: Du får en till liten bonus bild .

Sv: Sugen på ny bostad?
mok: 3,5 miljoner låter ändå ganska billigt tycker jag.

Sv: Sugen på ny bostad?
Dream Team: Bara att köpa den tycker jag. Sen har du lite att stå i om du fortfarande vill ha med trådgården i topp 25 i sverige :) HAr man inte problem så skaffar man sej

Mats Edström: Lite kort stång men ändå dans runt den

Mats Edström:

Denna bild bör uppfylla din önskning, eller!?

Alisandali: Låtom oss se en midsommarstång det dansas runtomkring!

Sugen på ny bostad?
I GP Bostad annonseras det titt som tätt om lägenheter och hus för alla och envar. Mest i den lite högre prisklassen, skulle jag nog säga, ändå. Ett bevis på just detta hittade jag idag.

"Objekttyp: Villa, 2 ½ plan
Kategori: Friliggande villa
Rum: 10
Biarea: 10 kvm
Boarea: 350 kvm
Tomtarea: 4650 kvm
Byggnadsår: 1700-talet
Begärt pris: 3 500 000 kr/Utgångspris.

Stor, välskött och charmig villa med anor från 1700-talet. Den påkostade och prisbelönade trädgården bör ses med egna ögon. Ca 400 m till Öresjön."

Bilder på schabraket, se länk..

Det finns dock värre exempel än just detta, både vad gäller pris och nivå på "lyxighet"....

Mats Edström: Tack så mycket !!!

Din tur att önska.

claesw: Kan du visa den bilden som är bättre ??

Alisandali: Skål!!!

claesw: Det var svårt att komma på nåt i den här värmen , men just är jag mest sugen på EN STOR ÖL . så hitta den åt mig .

Alisandali:
Det finns en ännu bättre, men den är GODKÄND!

Varsågod att önska!

claesw: Duger den?

HF:
Jag vill se en bild på en full Bengt Baron i samspråk med Kronprinsessan Victoria.

claesw: Rätt, duktigt. Dessutom en medlem av Orgullo Vikingo är ju nästan värt en guldstjärna.

Önska på!

-HF

HF:
Nu då!

claesw: Fel, nu vet inte jag om Bradford kallas för Los Blancos, men det var definitivt inte dem jag tänkte på. Fel land till och med.

-HF

HF:

Friman SR: Ett besök lär det bli. Jag vill se en tatuering på en supporter till Los Blancos.

-HF

HF: Så rätt så.... "Restaurant Mikado ligger 3 km från Brunflo mot Östersund alldeles bredvid E 14. Tsukasa Takeuchi har här serverat japansk mat sedan 1987."
Kan vara läge att besöka samtidigt som försäsongsturneringen i ishockey däruppe, men se till att boka bord lååååångt innan......

HF: Önska vidare vettja.........

Friman SR: Trevligt ämne, här har du Tsukasa Takeuchi.

-HF

Friman SR: Jag ändrar mig.... Visa en bild på en av världens främsta sushikockar som har slagit ned sina bopålar här i Sverige och driver nu en världsberömd sushirestaurang här......

Salle: Skulle vara en taskig gitarr då. Men det fixar jag nu.....
OK, kan jag då få en bild på den restaurang i Sverige som drivs av en av världens främsta sushikockar.....

Friman SR: Jag ser ingen orsak till att du inte skall få önska också.

El Maco: Du har visseligen inte fått rätt på Glenn Hysén ännu, men eftersom det är rätt så....

Sv: (Fucking jävla) XP
El Maco: Kan det vara Boca Raton i Florida månne?

Sv: (Fucking jävla) XP
Snälla, bara ett inlägg till, jag har varit mer eller mindre offline från hockeysnack så länge. Okej?

Jag vill bara berätta att jag var på kurs förra veckan tisdag till torsdag i samma stad som den allra första PC:n togs fram av IBM på den tiden Selander fortfarande åkte Zündapp i Härjedalen. Innan jag kom dit hade jag ingen aning om detta faktum. Frågesport - var var jag?

Sv: Totta Näslund har avlidit
ernie eagle: Köp även Livet är en fest med Nationalteatern. Men den har väl alla mäniskor redan i samlingen får man hoppas.

Nu är det i och för sig Ulf Dageby som sjunger på den låten (tror jag) men jag nynnar på "Vi fortsätter spela Rock n Roll men vi håller på att dö" ikväll.

Paddan: Minty! Äntligen någon annan som gillade den. Tidigt åttiotal va? Hann du med när GB för en kort period lanserade den i sån där sexpackkartong i frysdiskarna för några år sedan? Mums... Men den var godare i minnet än i verkligheten.

mangan: Här tjôtar på engelska

Jag hörde till min stora förvåning en annan Götlaborgare spelas i högtalarna på en restaurant idag. Hade ingen aning att han hade nått ut i världen (eller så var det bara en märklig slump). En otroligt bra låt är det i alla fall. Därför vill jag gärna se en bild på José Gonzalez oavsett om bilden är tagen när han spelar Crosses eller något annat. Det måste naturligtvis vara med en akustisk gitarr på bilden.

mangan: Ska gå och sova nu. Får jag godkänt, vilket jag bör få, vill jag se en bild på pappan till Djurgårdens tvåmålsskytt i allsvenskan idag. Han ska på bilden vara iförd en röd matchtröja. Överlåter sedan till den välrenommerade tävlingsledningen att godkänna och vidarebefordra önskningen.
God natt!!

Salle: Här är bilder på allihop.

Dream Team: Nu har jag inte gissat på nånting. men kan du rota fram en bild på en aning packad Macke Nyberg, hockeysnacks grundare så ska jag bjuda dig på en grogg när jag kommer ner på maiden:)

Salle: Hmm, det var inte de grabbar jag trodde det skulle vara... Men jag minns väl fel.

Dream Team: Schvisst! Schvisst! Schvisst!

Då vill jag se en bild på de grabbar som myntade uttrycket. Och dom skall vara i "rollen".

Salle: Now were talkin´!

Hur brutal blir inte den där resan! Man når alltså upp i en fart på 200 knyck på 3,5 sekunder... något värre än Kanonen på Liseberg, kanske.. ;)

Wish away!

Paddan: Njae, enligt länken nedan som jag hittade kommer din attraktion inte riktigt upp i vare sig den fart eller höjd som jag önskade. Jag kan dock i min trötthet ha fel i mitt sök, men jag tror inte det...

knaskamilla: Not really for me to tell, is it..? ;) Jag är nog mest bara trött, tror jag. Dock vill jag nog ha lite mer kött på benen innan jag släpper iväg bytet.

Dream Team: Det bör väl ska vara Superman- the escape, om inte jag lyckats leta upp fel bild.

Dream Team:

Är du blind eller bara korkad, du? superman.jpg tycker jag är ganska talande... ;)

Paddan: Hmm.. exakt vad heter den där bergbanan? Är det Superman?

Dream Team: Hmm, vi försöker väl med en kille i pyjamas då.

Sannes: Natti! Bättre upp vid en mer vaken tid på dygnet... ;)

Dream Team:

Och med den önskan så säger jag gonatt, så här dags på dygnet var det en på tok för avancerad önskning för min del.......

Sannes: Tack!

Då vill jag se en bild på en berg-och-dalbana som på sin högsta punkt når en höjd av 138 meter, har en 90-graders vinkel och som når upp i en fart av 200 km/h.

« · 552947 · »