Rip Kirby: Exakt, sitter o byter bild som en galning, men får bara upp en massa andra bilder, är Putin mej på spåren....Oerhört störande, men ville bara visa en kul bild med stalin, och baksides-texten är så bra
{8225}: Lite märkligt, men jag har varit med om samma sak. Att du vet att du bifogat rätt bild, men likförbannat ser man en helt annan bild postat i inlägget. Som här då ser jag en bild på en random hockeyspelare i San Jose Sharks. Men klickar jag på bilden får jag upp Musse Pigg vs. Josef Stalin (ska det väl vara?)
Rip Kirby: Jag har tidigare arbetat som undersköterska inom äldreomsorgen och ibland gör man ju små fynd, hur märkliga eller anmärkningsvärda de nu är går förstås att diskutera. Detta lilla "fynd", gjordes på ett äldreboende i Sundsvalls kommun 🫣
Baksidan på en minst sagt gammal tallrik som man serverade mat till de boende på. Ja, man visste om att den fanns i "samlingen", men man valde att inte reagera på vad märket faktiskt stod för.
Olli Nomadinen : Bara om du trycker på sillytråden. Allt annat står det fatal error. Har inte sett någon moderator som kommenterat att man jobbar på att fixa det hela
SuneMangs: Det enda jag hört är att det ska vara nån form av (befängt isf) krav från kommunen att det ska stå TIMRÅ. Men även att det ändå är det mest klassiska, att tallarna har en mkt liten del av historien framtill. Vilket som är det synd och skam för visst är det som du skriver. Få kan tävla med vårt klubbmärke när det kommer till estetik
Olli Nomadinen : Ni har en av dom snyggare loggorna i hockey-Sverige och ni envisas med att att skriva Timrå i versaler istället för att köra tallarna. Finns det någon logisk anledning till att beslutsfattarna vägrar tallarna, med tanke på hur många som vill se dom på bröstet?
Nu behöver jag lite råd, det är nämligen så att jag fyller 50 nästa sommar och håller på att spara til en resa, jag har massvis med ställen jag vill åka till som jag har på min bucket list, jag har nog bestämt mig till 90 % att jag sticker nästa sommar, annars blir det brakfest i Borlänge för nära och kära
Jag behöver tips på bra resa
Det skall vara ganska prisvärt och samtidigt väldigt bra resmål med allt vad det innebär
Ställen som jag vill åka till är b.la
Las Vegas " alltid velat åka " Prag " har hört att det är fantastiskt vackert " Malaysia Kroatien Safari i Afrika, " detta är nog den stora drömmen " San Francisco
Snälla hjälp mig att välja " rätt " ?
Europa kan va jättefint men många drar iväg långt när de fyller jämt.
Viitakoski: Ja där kom den, ingen rebus denna gång. Ja man skulle bra gärna vilja veta vad som hände sista timmarna när Björklöven landar en annan back och Brynäs sitter kvar med Berglund och "tvingas" panikvärva Wandell istället för Hutchings. Med det sagt hade jag inte velat ha Hutchings heller.
Viitakoski: Blir spännande hur de ska smyga ut denna värvning i officiella kanaler utan att bli översköljda av spott och spe. Vi lär inte se en rebus på twitter så att säga :)
Viitakoski: Det så kallade chicken-raset som sen Björklöven vann när de värvade en annan back istället för Berglund och oerfarna Alcén blev kvar med Svarte Petter
Avstängd i Brynäsboken. Men för de som tror att signeringen av Wandell är hittepå kan jag meddela att hans fru följer Brynäs på Instagram. Så ja, en ren panikvärvning av Alcén. Spekulerar lite i om att det sket sig med bytet Hutchings och Berglund och att man kvart i 12 tog detta mycket märkliga beslut.